1. srpna 2017

NOČNÍ KOŠILE VS ŠATY


Jak prožíváte tropická vedra, která u nás tento týden panují? Jestli máte dovolenou a trávíte ji někde u vody, tak vám gratuluji. Já, ačkoliv jsem již oficiálně na mateřské, tak ještě jednou, dvakrát do týdne do kanceláře zajdu. A z naplánovaného půl dne, je většinou
den celý. :) A jak už to tak bývá, i v těchto vedrech mi to bohužel vychází tak, že do práce prostě alespoň na chvilku musím. Přiznávám, že se snažím jít brzy ráno, vyřídit to nejnutnější a zase rychle domů. Protože ač jsem milovník horka, sluníčka a opalování, tak teď pár dní před porodem, to fakt nedávám. Mám pocit, že mé tělo je jednou tak těžké, nohy otékají, ruce pochopitelně nezůstávají pozadu a o pořádném spánku si můžu nechat jen zdát. Takže místo, abych se vyspala, jak se říká do zásoby, tak se v posteli převaluju (rozuměj posouvám na třech polštářích nahoru a dolů), protože spát už můžu nejlépe jen na zádech, občas zkusím bok, ale to nějak není ono. Neberte to tak, že si stěžuji. Vím, že to k tomu patří, a až malého porodím, oslavím to spánkem na břiše. :))) Pochopitelně vedro, které nyní panuje, není ani normálně v noci ve vyhřátém podkrovním bytě žádná hitparáda, natož když  je člověk těhotnej, takže větrák to jistí. Každé léto, když je vlna veder, zvažujeme pořízení klimatizace, ale pak to zase přejde a my si řekneme, že na těch pár horkých dni v roce, to asi není nutné. Tyhle naše diskuze se s železnou pravidelností opakují každý rok a každý rok končí se stejným rozhodnutím - klimatizace je zbytečná, to vydržíme. :) Abychom se já i vy, alespoň pocitově ochladili, zařadila jsem k dnešnímu článku fotky outfitu, který jsem měla před cca 14-ti dny, kdy bylo podstatně chladněji. Šaty, které mám na sobě jsou z H&M a pokukovala jsem po nich celkem dlouho, jen se mi za ně nechtěla dát plná cena. Původně jsem totiž zamýšlela, že je využiju hlavně do porodnice jako noční košilku. Protože sehnat noční košili, která je na ramínka, s přístupným dekoltem a sahá alespoň ke kolenům, je nadlidský úkol. Takže jsem byla nadšená, když se šatičky objevily v letních slevách, ale najednou mi bylo líto, je "degradovat" na noční košili, a tak jsem je zařadila normálně do šatníku. :)  Jedinou jejich nevýhodou je, že se mačkají. Ale co, nikdo není dokonalý, ne!? :)





sluneční brýle // LINDEX, křivák // ORSAY, šaty // H&M, těhotenské kalhoty // H&M, pantofle // ADIDAS Originals, kabelka // CHANTAL

Žádné komentáře:

Okomentovat