24. července 2017

NOBILIS, HOMEOPATIKA a PŘÍPRAVA NA POROD


Tento článek bude takové téma dva v jednom. :) Jednak jej můžete chápat jako tip na další výlet, ale také jako můj tip na přípravu na porod a nejen ten. Řeč bude o společnosti Nobilis Tilia s.r.o, laboratořích přírodní kosmetiky. Nobilis má své sídlo firmy tady u nás na severu Čech, konkrétně na
Vlčí Hoře u Krásné Lípy. Přesto, že už jsem pár jejich výrobků zkoušela, a na Vlčí Horu to mám slabou půlhodinku autem, jsem v Nobilisu nikdy nebyla. A vlastně jsem to moc neplánovala ani nyní. Jen jsem hledala vhodnou přírodní kosmetiku pro našeho Kubu, až se narodí, a při brouzdání po netu narazila na Nobilis. Jejich výrobky, můžete zakoupit na e-shopu, jak jsem to původně zamýšlela já, ale když jsem viděla na webu prostory, ve kterých se Nobilis nachází, řekla jsem si, že si uděláme s Andulkou jeden den výlet a zajedeme to tam omrknout. :) Po návštěvě jejich Prodejny, Zahrady a Čajovny jsem doslova unesená. :) To je balzám na duši! Romantika jako blázen! Už jen pohledem se léčíte, uklidňujete, rozmazlujete,...




Po příjezdu jsme si nejprve s Andulkou zašly do čajovny, kde jsem si objednala bio bylinný čaj "Pěkné odpoledne" od společnosti Sonnentor (mimochodem jejich čaje zde můžete zakoupit), k němu jsem si dala šáteček a Andulka si dala jablečný mošt. Vydržela bych tu sedět, rozjímat a kochat se hodiny, ale Áňu to pochopitelně po chvilce přestalo bavit. Takže jsme se šly projít do jejich Vlčihorské zahrady. Zahrada je vedena biodynamickým způsobem zahradničení. Zjednodušeně bezchemické - ekologické zemědělství. Je volně přístupná celý rok, můžete se sem opakovaně vracet, sbírat inspiraci a čerpat energii. Návštěvu jsem zakončily ve firemní prodejně, kde už jsem věděla, že neodejdu jen s kosmetikou pro Kubíka. :)




Nejsem žádná "biožena", a dle mého názoru i alternativy mají své hranice, ale na druhou stranu, když mám možnost si zpříjemnit, zjednodušit, chránit či eliminovat určité dopady přírodní a neškodnou cestou, tak nejsem proti a vyzkouším takovou věc raději, než například mechanickou přípravu porodních cest Aniballem. Narážím tím na to, že mám zájem připravit se na porod, a co nejvíce ho zlehčit sobě i miminku, ale ... Takže jsem v Nobilisu zapátrala po přírodních možnostech a odešla s Předporodním čajem, který se doporučuje pít od 34. týdne těhotenství, 3-4 šálky denně. Čaj má za úkol podpořit děložní stahy a připravit budoucí maminku k porodu. Jestli mi čaj pomůže nebo ne, zatím netuším, ale já mám alespoň pocit, že jsem proto něco udělala. :) Dále zvažuji koupi masážních olejů na první a druhou dobu porodní, květovou vodu Růžovou a ochrannou pomádu na rty. Všechny tyto produkty by měly ženě porod usnadnit a zpříjemnit. Aby má příprava byla opravdu důsledná a afektivní, pořídila jsem si ještě homeopatika, která se užívají měsíc před termínem porodu, ARNICA MONTANA 15 C, jejichž 5 granulí denně pomůže připravit porodní cesty, působí preventivně na únavu a případná poranění během porodu. K těmto homeopatikům jsem si ještě objednala ACTAEA RACEMOSA 15 C, která se smíchají se zmíněnou Arnicou montanou a rozpustí se v neperlivé vodě (10 a 10 granulí na půl litr vody). Takto připravený roztok by se pak měl popíjet během celé první doby porodní.


Už teď mám vybrané v Nobilisu i mezi homeopatiky pomocníky pro dobu po porodu. A vůbec, aromaterapie a homeopatika mi pomáhala, už když byla miminko naše Andulka, pak jsem od ní trochu upustila, ale teď se k ní o to raději a s důvěrou vracím a budu jí praktikovat na naši celou rodinu. I když na manžela budu muset pozvolna. Protože u takovýchto přírodních, chcete-li alternativních záležitostí, je potřeba, aby tomu člověk, alespoň trochu věřil. Protože co si budeme povídat, tělo a mysl jdou ruku v ruce. :)


Pro našeho Kubíka jsem v Nobilis zatím pořídila Masážní olej Růženka, který je vhodný hned po porodu na první dny, kdy miminku pomáhá lépe se adaptovat mimo maminčino bříško. Dále po zkušenostech s Andulkou, jsem pořídila Masážní olej Amálka, který ulevuje při nadýmání a jeho éterické oleje působí protikřečově. A do třetice Osvěžovač vzduchu pro miminko s BIO éterickými oleji pro klidné dýchání a pokojný spánek. :)


Koukám, že jsem se trochu rozepsala, takže pokud jste dočetli až sem, moc děkuju a budu ráda, za vaše tipy, postřehy, zkušenosti s přírodními pomocníky. :) Mějte se krásně, vaše Ella.

Žádné komentáře:

Okomentovat