19. července 2017

V HLAVNÍ ROLI KAFTAN


Už jsem se o mé nové lásce zmiňovala na sociálních sítích. Takže, kdo mne sleduje, nebude to pro něho nová informace. :) Nicméně, tuto sezónu, jsem se naprosto bezhlavě zamilovala do kaftanů
či chcete-li, do volných lehkých plášťů. Už mám ve své skříni dva, vlastně tři takové kousky, jen ten třetí mám už od předloňska, a jde vlastně o dlouhou propínací košili s dlouhým rukávem. Ovšem stejně lehkou a rozevlátou jako mé nové kaftany. Takže stále aktuální. :) Oba kaftany, které jsem si pořídila letos, jsou propínací od shora až dolů, takže když je velké horko, nosím je místo klasických šatů. Ano, uznávám, chce to trochu odvahy, protože kaftan je u nás vnímám spíš jako doplněk k moři nebo do ložnice, a tak na českých ulicích je to opět novinka, která v některých může vzbudit rozruch či dokonce pohoršení. :) Ale já myslím, že pokud nejde o vyloženě průhledný materiál, tak na tom není nic špatného. Naopak, je to nové a zábavné. :) Ale úplně nejvíc mě tyhle rozevláté kousky oblečení baví při vrstvení. Dokáží krásně rozbít barevný monolit outfitu, úplně ho rozsvítit a dostat tak jednoduchý celek oblečení, do jiného světla. Já mám oba dva kaftany vzorované jeden je pestřejších barev a druhý je tlumenější, ten můžete vidět vlevo na mém instagramovém profilu. Každopádně stačí sáhnout po kalhotách, tílku nebo tričku, klidně vše jedné barvy, a přes ně hodit barevný kaftan. Hned máte zajímavý, pohodlný a neokoukaný styl. :) Na nohy obujte buď pantofle nebo kecky. Podpatky bych v tomto případě raději vynechala. Když chci, aby celek působil jó zajímavě, nazuji si své oblíbené chlupaté pantofle a o pozdvižení ve smyslu: "ty jsi se asi zapomněla přezout", je postaráno. :))) Takže využijte krásného letního počasí, a posléze pak babího léta, dodejte si odvahu a vyzkoušejte tento nově objevený kousek oblečení. Určitě si ho zamilujete stejně jako já. :)


Jo a abych nezapomněla důležitou věc na závěr, dvorní fotografkou mi tentokrát byla naše sedmiletá Anička. :)





kaftan // LINDEX, kabelka // GABBI.CZ, pantofle // ADIDAS ORIGINALS, tričko // INTIMISSIMI, těhotenské kalhoty // ASOS.COM, sluneční brýle // H&M

Žádné komentáře:

Okomentovat