16. května 2017

VINTAGE

Někteří chodí nakupovat do "sekáče", já chodím lovit vintage kousky do skříní své početné rodiny. :) Přiznávám, že nejsem shromažďovací typ, a tak co nevezmu víc jak rok na sebe jde ze skříně pryč. Ale to už jsem tu zmiňovala.
Ke stejným krokům, nutím i svou rodinu, ale poslední dobou jsem ráda, že některé kousky před mou radou uchránili. Móda se sice mění častěji než dubnové počasí, ale celkem v pravidelných intervalech se i vrací. Samozřejmě, ne všechny kousky z předešlého období se udrží, ale některé jsou skutečně nadčasové. Tentokrát jde o tento lahvově zelený kabát. Už ani nevím, jak je starý, ale nějakých 15 - 20 let mu bude. Je to kabát mé maminky, která s ním dělala parádu hodně dlouho, dokonce tak dlouho, že už jsme ho doma jako světa znalí puberťáci a módní guru nesnášeli a nutili maminku kabát vyhodit s tím, že je strašnej. :) Maminka ho ještě párkrát vynesla, ale pak ho schovala na dno skříně. Takže když teď začaly frčet lehké rozevláté maxikabáty, vzpomněla jsem si, že mamka měla něco obdobného. K mému překvapení mi řekla, že ho pořád ještě má! Kabát je úžasný, včetně střihu i materiálu. Začínám mít pocit, že své pravidlo o vyřazování věcí budu muset přehodnotit. :) Ovšem schovávejte jen kvalitní věci, ostatní opravdu nemá smysl, protože lacinější materiály nebudou po pár letech vypadat dobře. Díky tomu, že maminka pečlivě rozmýšlí než něco vyhodí, bude náš chlapeček nosit botičky, které jsem kdysi nosila já! Jsou kožené, bílé, kotníčkové a na zavazování. Co mě hodně překvapilo, že i za komunistů se daly sehnat pěkné a kvalitní boty s nadčasovým designem. Těch schovaných botiček tam měla mamka víc a téměř všechny, byste obuli svým dětem i dnes. Dost podobný typ bot koupíte i dnes, ale vyjde na nějakých 1.500,- Kč a nebude mít svou historii! Takže mami děkuji! :-*




kabát // VINTAGE, top // LINDEX, ripped jeans // H&M, sneakers // NEW BALANCE, kabelka // MICHAEL KORSS

Žádné komentáře:

Okomentovat