9. května 2017

BUĎ COLORISTA!


Už loni v létě jsem koketovala s tónováním svých vlasů do růžové. V kombinaci s opálenou pletí, tenhle odstín vypadá báječně. Byla jsem nadšená z celkového osvěžení mého ombré. Ale šla jsem buď cestou barevných pudrů, což je dobré na sem, tam pramen, ale na všechny vlasy už bylo nanesení celkem náročné. Další variantu jsem vyzkoušela barevné odstíny ve spreji, které se sice nanáší lépe na celkové vlasy, ale opět jsou na pudrové bázi, takže vlasy pak působí matným a vysušeným dojmem.
Takže nejjednodušší cesta byla zajít ke kadeřnici, která mi vlasy natónovala a barva se postupně vymývala. Letos bude barevné tónování vlasů opět o něco jednodušší a barvy budeme moct měnit podle nálady. Firma L`Oréal Paris přišla s novou řadou pastelových barev na vlasy. A je pouze na vás, jestli zvolený odstín budete mít pouze do prvního umytí, na 2-3 umytí nebo na trvalo. L`Oréal vyvinul řadu nazvanou COLORISTA, kterou rozdělil do třech kategorií: SPRAY, který má 6 druhů odstínů a vydrží vám na vlasech do prvního umytí, WASHOUT, ten má 10 odstínů, které se postupně vymývají a dle typu vlasů vydrží 2-3 umytí, poslední řadou je PAINT, což je permanentní barva s 8 odstíny. Samozřejmě čím světlejší vlasy máte, tím lépe vám barvy vyniknou. Pro brunetky je tu ještě prostředek pro jemné zesvětlení Colorista Bleach, který jim pomůže docílit lepší barevné intenzity. Dle mého názoru, je ale lepší mít světlý základ od profesionálního kadeřníka a pak už jen experimentovat s barvičkami. Pokud chcete Washout rychleji vymýt z vlasů, je tu ještě přípravek FADER SHAMPOO. Všechny zmíněné produkty nyní koupíte v dm drogeriích. Myslím, že na léto a festivaly, budou tyto barevné vychytávky super. Můžete si vyhrát a vytvořit si originální look z několika barev. Budete tak nepřehlédnutelnou hvězdou. :) Já si pro vyzkoušení vybrala růžový odstín Washout - ⋕dirtypinkhair.


Před nanesením je potřeba vlasy umýt šamponem, aby se zbavily všech nečistot a stylingových přípravků. Ale pozor, nesmíte použít žádnou regeneraci, vlas by se pak uzavřel a barvu by neabsorboval. Po umytí vlasy vysušte úplně do sucha a pořádně pročešte.


Pro lepší nanášení jsem si vlasy oddělila a barvila je postupně po jednotlivých partiích.


Barva má lehce krémovou konzistenci, takže se jednoduše nanáší. Vždy jsem si prsty projela jednotlivou vlasovou partii a pročesala. Kdo máte více vlasů jako já, bude jedna tuba akorát. Jestli máte dlouhé husté vlasy, pořiďte si tuby raději dvě. Pro dokonalý výsledek je třeba dát dostatek barvy a pročesat, ať se vše krásně propojí.

Barvu necháte na vlasech působit 15-20 minut, pak pořádně opláchnete, dokud neteče čirá voda. Už vlasy nemyjte šampónem. Colorista Washout je zároveň pečující maska, takže během barvení vlasy vyživuje a regeneruje.


Pak už stačí jen vlasy upravit tak jak jste zvyklé a je hotovo. Díky regeneračním schopnostem barvy, jsou vlasy krásně lesklé a hebké, plné barevných odlesků. Za mě, na dočasnou změnu, doporučuji. :)

Odstín hned po barvení

Odstín po jednom umytí


Žádné komentáře:

Okomentovat