20. dubna 2017

PRUHY


Vítám vás u nového článku, tentokrát s outfitem. Musím se přiznat, že delší odmlka mezi články byla způsobena také mým rozhodováním, zda fotky uveřejnit, nebo raději ne. Důvodem rozhodování byl fakt, že mi zde ještě více vyniknou mé "nesouměrné" nohy. Tak a je to venku.


Nejsem ze svých prapodivně tvarovaných nohou nadšená, vždycky takové nebyly, ale každého puberta poznamená jinak. :) I přes veškerá vyšetření, jsem díky bohu zdravá, a tak mám permanentně oteklé nohy a nikdo neví proč. Už mi slibovali, že možná po porodu, vlivem hormonů, se otok uvolní a nohy mi opět splasknou, ale nestalo se tak. Nyní mám druhou šanci, při druhém porodu. :))) Ale moc si od toho neslibuji. Ještě je tu možnost operativního zákroku, ale co si budeme povídat, je to už radikální zásah a opět není zaručeno, jestli to nebude spíš kontraproduktivní. Takže jsem své "nožky", i přes všechny nepříjemnosti, které s nimi mám, od udivených pohledů počínaje a problémy s kalhotami či vyššími botami konče, do jisté míry přijala. Samozřejmě, minisukni v mém šatníku nenajdete, ale abych chodila kvůli tomu oblečená v neforemných pytlových kalhotách 24 h / 7 dní v týdnu, to taky nebudu. Lidé po celém světě žijí s daleko většími hendikepy, a já navíc nemám žádný hendikep, jen disproporci, ale jinak jsem zdravá a můžu dělat vše a to je nejdůležitější! Proto světlo světa spatří i tyto fotky, na nichž mé nohy v punčochách vyniknou ještě víc, než v kalhotách. Ale třeba to někomu z vás také pomůže, a přestane se trápit, že má na těle nějakou anomálii, za kterou se stydí. Vždyť je to na jednu stranu hezké, že nejsme všichni jako přes kopírák. I Kim Kardashian dokázala ze svého většího zadku udělat přednost. Tak já teď čekám, kdy přijdou do módy silná lýtka! :))) Pak budu totiž hvězda! Hezký den ať jste jací jste. :-*







klobouk // LINDEX, křivák // ORSAY, kotníčkové boty // CCC, punčochy // CALZEDONIA, pruhované těhotenské šaty // LINDEX, kabelka // CHANTEL

Žádné komentáře:

Okomentovat