20. března 2017

DERMACOL "MUST HAVE"


Dnešní článek bude o mých "beauty" vychytávkách, které jsou shodou okolností všechny od firmy Dermacol. Přivedly mě na něj moje kamarádky, které se mě různě ptají, které produkty při líčení používám, jak a proč. Vzhledem k tomu,
že nejsem primárně beauty blogerka a nemám vychytávky v podobě speciálního osvětlovacího kruhu, který krásně nasvítí obličej, dokonce nevlastním ani kosmetický stolek, byl nafocení tohoto procesu trochu oříšek. Ale snad má snaha svůj účel splní a třeba vás i inspiruje. :)


Tato fotka je před dokončením líčení, tedy před použitím produktů, které vám tu chci představit. Mám jen lehký make-up a transparentní pudr a tvářenku. V této fázi líčení dále nejprve upravím obočí. Sice je stále ještě nabarvené hennou z The Brow Bar, ale protože ještě není na všech místech úplně dorostlé, je potřeba mu dodat tvar. V poslední době jsem si oblíbila Powder Eyebroe Shadow od Dermacol odstín č. 2. Je to pudrový stín, s dokonale přesným aplikátorem, se kterým se velmi snadno pracuje, obočí s ním krásně a přirozeně zvýrazníte. Po nakreslení linie, obočí ještě pročešu, barva se krásně spojí a jakoby "zjemní".



Dál přijde na řadu rozjasňovač. Nedávno jsme právě s jednou z mých kamarádek diskutovaly, k čemu je vlastně dobrý. Dobrý je k prozáření obličeje, zvýraznění některých partií a pleť po něm působí odpočatě a svěže. Rozjasňovačů existuje celá řada. Od tekutých, přes krémové až po pudrové. Některé potřebují trochu zručnosti, protože se dá jimi sice líčení vylepšit, ale zároveň také dost pokazit, pokud ho tam dáte víc, než je třeba. Já už rok používám Multiproduct Shine Ritual, odstín Ivory, Jak už název napovídá, je to multilíčidlo, tuhé textury s perleťovými odlesky. Krásně se s ním pracuje, protože je lehce mazlavé, ale zároveň pudrové. Nanáším ho štětečkem nebo prsty a lehce v klepu pod obočí, do vnitřních koutků oka, nad zdravíčka, hranu nosu a doprostřed horního rtu.


Nový produkt od Dermacol, který nyní zkouším, a zatím jsem spokojená je Obsesión volume & length mascara. Řasenka má klasický kartáček, který krásně řasy oddělí a pročeše. Doporučuje ji i Asociace vizážistů a stylistů ČR. A jeden tip! Nejprve si líčím spodní řasy, a teprve poté horní, aby se neobtiskly na nalíčené oko. :)


Pokud nemám výrazně nalíčené oči, ale přeci jenom nechci mít úplné nude líčení, používám výraznou rtěnku. Což jste jistě zaznamenali v předešlých příspěvcích. Nejlépe se cítím v odstínech červené, růžové a v létě korálově oranžové. Do nedávna jsem "bojovala" s tím, že i neslíbatelná rtěnka byla vidět nejen na mém muži při polibku, ale i na hrnku, a za chvilku bylo potřeba rty opět přetřít. Nyní jsem ale vyzkoušela 16H Lip Colour. Je naprosto neuvěřitelná! Opravdu drží a má neskutečné odstíny. Pokaždé, když ji mám na sobě, se mne někdo zeptá, co je to za odstín. Teď naposledy jsem ji měla na sobotním plese, kde opět sklidila velký úspěch a někdy okolo půlnoci, se mě kamarádka ptala, co to mám za rtěnku, že na mě celý večer kouká, a že neuvěřitelně drží. Jestli se prý chodím neustále upravovat?! :) Tak jsem jí představila tenhle zázrak. Zatím ji mám v odstínu č. 10, ale chystám se alespoň ještě na jeden méně výrazný.


Jak vidíte na fotce, rtěnka je dvoufázová. Nejprve nanášíte barevnou část a po jedné minutě pak rty přetřete ještě čirým leskem, který vše zafixuje. Rtěnka je opět doporučována Asociací vizážistů a stylistů ČR. Večer je pak trochu složitější ji ze rtů odlíčit, ale stojí to zato. :) Jen mám pocit, že rtěnka rty vysušuje, takže po odlíčení je hojně namažu balzámem.


Mějte se krásně, vaše Ella



2 komentáře:

  1. Od Dermacolu doporučuji vyzkoušet řasenku MEGA LASHES Mascara Super Volume (zlatý obal) a řasenku MEGA LASHES Mascara Dramatic Look (černý obal). Zatím nechci jiné... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za doporučení. Vyzkouším je. Já mám řasy super krátké, takže zkouším tyhle MEGA produkty a věřím, že budu pak mít MEGA řasy! :)))

      Vymazat