13. března 2017

WIDE LEG TROUSERS


Po krátké odmlce vás opět zdravím zde na blogu. Trošku se omlouvám, že mi další článek chvíli trvá. Ale nějak mi chybí energie. Ráno vstávám s tím, že už se opět vidím v posteli. :))) Snažím se být alespoň aktivní na sociálních sítích. Z nich jste se také mohli dozvědět,
že naši rodinu potkalo velké štěstí a v srpnu mezi sebe přivítáme nového člena rodiny. Jsem těhotná a vedla k tomu dlouhá cesta, proto se denně modlím, aby vše dobře dopadlo. Držte nám pěsti. :) Určitě se vám v některém z dalších článků, o naší cestě za druhým miminkem, rozpovídám víc. Třeba to některým z vás pomůže.

Musím říct, že od roku 2009, kdy jsem byla těhotná s naší Áňou, se těhotenská móda moc nezměnila. To je pro mě zklamání. V běžných řetězcích, kterých je navíc málo, nejsem s nabídkou moc spokojená. I v těhotenství se chci oblékat zajímavě a pohodlně, ale i módně. Takže sahám po klasickém oblečení pro netěhotné v oversize střizích, po kalhotách s gumou v pase a moc se těším, až na teploměru ještě trochu vystoupá rtuť a vezmu si šaty od RE.ZA selfish. Do butiku k Tereze se určitě chystám ještě pro další úlovek. :)

Pro tento outfit jsem zvolila maxi široké kalhoty ZARA, které jsem si pořídila loni a zkombinovala je s topem bysimona.cz, křivákem a superstáry. Super pohodlný outfit, ve kterém úplně v pohodě vydržím celý den a nikde mě nic netlačí. Jen vzhledem k délce kalhot, kdy zametu komplet celé město, jdou po jednom dni nošení, večer do pračky. :))) 

Krásné pondělí a úspěšný týden!





křivák // ORSAY, top // BYSIMONA.CZ, široké kalhot // ZARA, sneakers // ADIDAS SUPERSTAR

Žádné komentáře:

Okomentovat