29. března 2017

BÍLÁ KOŠILE S MAŠLEMI


Změnil se nám čas, den se protáhl a sluníčko začalo konečně ukazovat svou sílu. Zatím to úplně na vyletňování není, protože rána jsou ještě chladná, ale zase je ten správný čas na vrstvení. Ať máte odpoledne co odhazovat. :)

Já to buď řeším právě zmíněným vrstvením, nebo tak, že si ráno vezmu ještě kabát, ale pod něj už maximálně triko s dlouhým rukávem. Strašně mě baví mít ten kabát, jak já říkám, na frajera. :) Outfit, který vidíte nyní na fotkách jsme fotili už někdy začátkem března, kdy bylo stále poměrně chladno, proto mám ještě kabát a svetr, ale dnes bych jedno z toho "zahodila". :) Nicméně, v tomto outfitu došlo již na těhotenské kalhoty. I když stále obléknu své "normální" kalhoty, přeci jen při celodenním sezení v kanceláři, mi tlačící se knoflíky do břicha dvakrát pohodlné nejsou. Takže gaťky z gumou, jsou fakt ideální. :))) A konečně se mi podařilo sehnat na ASOS těhotenské "ripped jeans", ale ty zase v jiném článku. Bílou košili jsem pořídila loni na podzim v německém H&M, za 10 EUR, ležela tam chuděrka na zemi. tak jsem ji zachránila a zamilovala se do jejích nepraktických, ale módních zavazujících rukávů. Jediná její vada je, že se dost mačká. Ale když ji miluješ, není co řešit. :))) Dá se i celá rozepnout, takže až se ještě více oteplí, vezmu ji jako "přehoz" jen na tílko nebo tričko.








kabát // PROMOD, kabelka // CHANTEL, sneakers // SKECHERS, rolák, košile a těhotenské kalhoty // H&M

Žádné komentáře:

Okomentovat