17. ledna 2017

REVOLUCE VE SVĚTĚ KOSMETIKY


Nemám nijak zvlášť náročnou pleť. Většinou, co na ni "naplácám" celkem bez problému přijme. Krémy tak střídám poměrně často. Poslední dobou jsem měla intenzivní pocit, že by má pleť, chtěla přestat experimentovat a ráda by vyzkoušela něco kvalitního a pro ni vhodného. Úplnou náhodou jsem se

zhruba před měsícem, poprvé setkala s kosmetikou FS - Fytofontana stem cells. Setkání to bylo zcela náhodné, nečekané v lékárně, kde pracuje moje kamarádka. Kosmetika mě zaujala hned na první pohled. Její luxusní zlatý obal mě úplně hypnotizoval. Hned jsem se začala kamarádky dožadovat, co je to zač. :)

Pod tím luxusním obalem se skrývá vědecký vrchol světa kosmetiky, který spočívá v použití peptidů a TrioSterm³ Complexu, který aktivací našich vlastních kmenových buněk obnovuje pleť. Naše kmenové buňky časem ztrácejí svoji aktivitu a pleť začíná stárnout, je ochablá, s vrásky a bez jasu. FS cells je schopna tyto kmenové buňky opět obnovit a ochránit je před ztrátou jejich schopností.

Nechala jsem si kosmetiku předvést od jejich promotérky, která mi nakombinovala produkty pro mou pleť. Vzhledem k tomu, že se mé setkání s touto švýcarskou kosmetikou odehrávalo před Vánoci, bylo možné zakoupit různé zvýhodněné sady. Sada, kterou mám já, je protivrásková péče, kterou mám v plánu na léto vyměnit, za sadu pro intenzivní hydrataci.


K sadě mám ještě dvoufázový odličovač očních partií, který krásně a hlavně čistě, zbaví oko nečistot. Před použitím je potřeba ho hodně protřepat a doporučuji ho nanést na vlhký tampónek.


Cena kosmetiky je trochu vyšší, ale odpovídá kvalitě. Krémy se pohybují od 750,- Kč do 990,- Kč. Odličovač stojí 249,- Kč. Takže se to dá, zvlášť, když vychytáte nějakou jejich akci. Příjemný je i věrnostní program, který společnost nabízí.

FS cells řada vám pomůže i při nadměrné zátěži pokožky nebo depigmentaci. Více o této kosmetice se dočtete ZDE.

Svou sadu produktů používám čtrnáct dní a musím říct, že je ta pleť taková šťavnatá. :) Fakt! Je pružná, vyživená, zářivá, ale ne mastná. Kruhy pod očima mizí a mimické vrásky kolem nich zrovna tak. Za mě DOPORUČUJU!


PS: Nemusíte mít strach, že nebudete mít přehled, kolik vám ještě zbývá krému. Jednoduchým úkonem vyjmete z obalu plastovou čirou nádobku, ve které zjistíte, kolik elixíru vám ještě zbývá. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat