30. ledna 2017

MAXI SVETR


Minulý týden jsme strávili týden na horách. Už čtvrtou sezónu jsme byli na Klínovci. Je to od nás 2,5 hodiny cesty a podmínky pro lyžování, jak pro náročné lyžaře, tak začátečníky, jsou tam ideální. Zatím není důvod měnit zimní destinaci. Je to zvláštní,
protože když jde o letní dovolenou, nejsem moc ochotná jezdit neustále na jedno a to samé místo. Přijde mi to škoda, nepoznat i jiná místa, ale v zimě mi to je nějak jedno. :)

Na horách jsem zjistila, že jsem blogerka na baterky. Zatímco jiní blogeři využijí každé situace, ve které se nacházejí, nebo kde zrovna jsou, napíšou o ní, dělají z ní fotky a článek, já toho nejsem schopná. Přijde mi, že například průběh dovolené na horách všichni znají, ani nejsem majitelkou supermoderního lyžařského outfitu, ale hlavně mi přijde divné, trapné, abych na dovolené neustále někoho prosila, aby mě vyfotil tak, a pak zase takhle, zkrátka to neumím. Možná, kdybych jezdila sama s manželem, ale když jezdíme jako rodiny s dětmi, tak se raději chci věnovat jim, než aby oni neustále čekali až najdu vhodnou pózu a pozadí. :) Postla jsem pár fotek na instagram, ale to je vše, článek z toho nebude. :) Tak mě napadá, že jsem si možná nadobro zavřela dveře k nějaké spolupráci, že možná ti blogeři, kteří píší o tom kde byli, co tam zažili a nosili, o tom musí psát chtě nechtě, protože to bylo promo a oni měli například pobyt, jako součást honoráře. Ne, že bych to také nechtěla, ale to bych musela pracovat na podstatně víc "FOLLOWERS" nebo se jmenovat třeba Leoš Mareš, případně vyšachovat Moniku Koblížkovou ze hry. :))) Dělám si legraci samozřejmě, jak jsem psala již mnohokrát, jsem naivka, a tak věřím tomu, že každý má své sledující poctivě vybudované, ne koupené, a že dobře odvedená práce, je dřív nebo později odměněna. A třeba i já vám jednou napíšu o luxusním pobytu na horách. :)

A protože my už máme hory za sebou, tak teď budu mít trochu sobecké přání, už by mohlo přijít jaro. Už mám těch mrazů po krk. Vrstvení je sice hezká věc, ale chodit obalená jako cibule, co se nemůže pořádně pohnout, už mě jaksi nebaví. A to mám tuhle zimu nejvíc kabátů a bund, co jsem kdy měla, přesto mám pocit, že chodím stále v tom samém. :) Tento outfit už mám vymyšlený od Štědrého dne, kdy jsem dostala tenhle maxi svetr. Nechtěla jsem ho fotit zase v kabátu, ale ani se mi nechtělo pobíhat po venku v těch mrazech. A tak jsem čekala, až mrazy poleví. Bohužel mám dojem, že bych mohla čekat taky do jara, a proto jsem svetr nafotila částečně doma, a pak asi na pět minut vyběhla ven. :)








maxi svetr // LINDEX, džíny // H&M, kotníčkové boty // DAISY STREET, prsten // VINTAGE

Žádné komentáře:

Okomentovat