6. října 2016

FALL HARMONY


Venku nám trochu přituhlo, ráno vstáváme do tmy a aperol pomalu měníme za svařáka. Léto nám definitivně řeklo sbohem. Ač léto miluju, upřímně musím říct, že když ještě v září byly tropy, už jsem byla spíš otrávená. Měla jsem pocit, že už nemám co na sebe, že chodím pořád v tom samém. :)

Už jsem se těšila na kalhoty, kotníkové boty, vrstvení a toho svařáka! Toho jsem tedy ještě neměla, ale už se to blíží. :))) Nicméně je pár kusů letního oblečení, které se mi úplně zazimovávat nechce. Dají se s nimi kouzlit v rámci vrstvení zajímavé podzimní outfity. To že jsou maxi košile velmi módní, je již známá věc. Nyní k ní přibyly ještě šaty, které se nosí přes kalhoty. Také nic nezkazíte tím, když si pod letní šaty vezmete třeba rolák. Fantazii se meze nekladou, jen to samozřejmě musí mít trochu hlavu a patu! :) I když proti gustu,... :))) Košili, kterou mám na sobě, jsem kupovala v létě ve slevě v H&M a nosila ji na dovolené na pláž přes plavky. Zamilovala jsem si ji tak, že není důvod, vytáhnout ji zase až příští léto.






bunda // PROMOD, košile // H&M, džíny // ORSAY, sneakers // ADIDA Superstar, kabelka // SAVE MY BAG

Žádné komentáře:

Okomentovat