9. září 2016

WEEKEND


Blíží se víkend a sním, jak slibují meteorologové, letní teploty. To byl jeden z důvodů, proč jsem se rozhodla pro tento outfit-post. Další důvod je, že i pro mě je někdy jednodušší, jindy rychlejší a občas uvolňující, nevymýšlet žádné vystylované outfity, ale vzít si něco jednoduchého a pohodlného.

Vím, že obléknout si to, co mám na fotkách, není žádné umění. :) Ale představuji vám tu oblečení, které já, běžně nosím. A tropický víkend, strávený s rodinou na zahradě, není důvod se nějak příliš stylovat. :) Tyhle maxi šaty, jsem koupila minulé léto v "Zaře". Stály mě 300,- Kč a miluju je. Loni jsem je nosila bez podprsenky, letos je přiznaná podprsenka trendy, a když je chladněji, obleču přes ně mikinu a obuju kecky. Už jsem je kombinovala i se svou oblíbenou bílou pánskou košilí, sportovním sakem a křivákem. Měla jsem k nim slamák i kšiltovku, kabelku s třásněmi i tuhle mojí novou krásku. Takže opravdu variabilní kousek oblečení za pár korun.

Užijte si krásný víkend, prý je to tento rok poslední takhle teplý.  Na příští týden pro vás připravuji článek, také o mém českém objevu. :) Ať nemusíte za nákupy jen do zahraničí. :) Mějte se krásně.







sluneční brýle // no name, koupila jsem je v Itálii v jednom malém obchůdku, maxi-šaty // ZARA, pantofle // TAMARIS, kabelka // CHANTAL, podprsenka // H&M

Žádné komentáře:

Okomentovat