5. září 2016

SKECHERS


Dnešní outfit je založený na dalším úlovku z dovolené a tím jsou sneakers od SKECHERS. Na dovolenou jsem odjížděla s tím, že si chci přivést sportovní boty pro denní nošení. Původní představa o černobílých keckách, které se budou hodit prakticky ke všemu, vzala za své, když jsem uviděla tyhle krásky.




Jejich design mě naprosto uchvátil. Sportovní, ale přitom tak elegantní. :) Když jsem je pak vzala do ruky a měla pocit, že nic nedržím, bylo rozhodnuto. Skechers se, kromě jejich hmotnosti, vyznačují také velmi příjemnou stélkou, která je vyrobena z paměťové pěny, díky níž vás ani po dlouhém chození nebo stání, nebolí nohy a záda. Pohodlí a styl zaručen! :) Dalším specifikem tohoto outfitu, je fakt, že pod bílou košili, jsem si vzala oranžovou sportovní podprsenku a knoflíčky u košile zapnula tak, aby podprsenka vykukovala. Je to takový další level "show bra", kdy už to není jen o přiznané krajce, ale právě i o sportovní verzi. Musím říct, že tenhle trend se mi líbí snad ještě víc. :) Klidně si ji vezměte i večer do baru, na skleničku s kamarádkami. Na ni pak oblečte jen sako a nevynechejte podpatky, o zajímavý outfit, tak máte postaráno.






sluneční brýle // MANGO, pánská košile // F&F, sportovní podprsenka // NIKE, boyfriend džíny // PROMOD, sneakers // SKECHERS, psaníčko a šátek // VINTAGE

Žádné komentáře:

Okomentovat