27. září 2016

BLACK AND WHITE


V dnešním příspěvku vám představím další z výtvorů Terezy Zimové. :) Jak jsem už psala u šatů, na tolik mne uchvátily, že jsem chtěla ještě jedny v černé barvě. Jenže pak Tereza našila overaly ve stejném duchu jako šaty, jen se širokými kalhotami a já zatoužila po nich. :) Bohužel v době, kdy se na butiku objevily k prodeji, jsem neměla cestu do Prahy. Takže mi "utekly"!


Ale v další várce, se objevila i tahle nádherná bílá mikina s plastickým vzorem, kapucí a krátkými rukávy. Láska na první pohled. Je to krásný kousek, který materiálem a strukturou zapadne krásně i do elegantního outfitu. Já k ní zvolila extra široké kalhoty a kecky, takže něco mezi elegancí a sportem. Jediný problém, který je, je díky kapuce vyšší límec, který se moc nesnese s makeupem. Na tento věčný boj, jsem zatím nenašla účinnou obranu. Takže kdybyste někdo měl radu, jak zabránit ošklivě zabarveným límcům, tak sem s ní. :) Za 14 dní jedu opět do Prahy a Réza předělala butik, takže se tam budu muset podívat! :)))







Mikina // RE.ZA selfish, kalhoty // MANGO, sneakers // ADIDAS ORIGINALS, kabelka // MANGO

Žádné komentáře:

Okomentovat