21. září 2016

WISHLIST F/W 2016

@pinterest
Nevím, jak to máte vy, ale já si několikrát do roka sestavuji, nebo spíše obměňuji svůj Wishlist, nebo-li Inspofolder. A proč to dělám!? Protože je to taková má inspirativní nástěnka, kterou mám téměř stále před sebou a je to můj hnací motor, abych si svá přání mohla časem splnit. Ano, na mém listu jsou většinou dražší kousky, které si jen tak nekoupím. O to větší je pak potěšení, když danou věc můžu na seznamu odškrtnout. :)

Tento seznam se různě mění, podle toho jak se mění mé touhy po dané věci. Ale abych byla úplně upřímná, mám ty seznamy vlastně dva. Dnes vám představím ten, na němž mám přání, které se s vypětím všech sil :), dají postupně splnit. Na tom druhém, jsou mé sny a přání, které jsou "běh na delší trať". Ale já věřím, že i z tohoto seznamu jednou něco odškrtnu. :) Motivace musí být!

1. Kateřina Geislerová
Zdroj:mbpfw.com
Ne, že bych si snad domů chtěla pořídit samotnou návrhářku Kateřinu Geislerovou. :) Ale moc se mi líbí její práce a nejvíc mě uchvátily kabátky na jaro / léto 2017. Jedním slovem NÁDHERA.

2. Calvin Klein
Zdroj:pinkchick.cz
Už nějakou dobu si na prádlo od CK brousím zuby. Jednak mě láká ta pohodlnost a jednak mě baví konkrétně tento střih podprsenky, který je ve sportovním stylu. Jak již po několikáté opakuji, sportovní střihy, jsou tak trochu nástupcem krajky. :)

3. Fén Philips Moisture Protect
Zdroj: Philips
Myslím, že už jste ho u mě na nějakém wishlistu viděli. A stále ho nemám. :) A pořád si ho přeji! :) Snad už na něj dojde. Zkusím napsat Ježíškovi! :)))

4. Parfém PORTRAIT OF A LADY
Zdroj: Ingredients.cz
Tak na ten si asi počkám delší dobu. :( Možná, že ho přesunu na ten seznam snů. :) 50 ml tohohle zázraku stojí 4.650,- Kč. Já vím je to hrůza. Ale za tu cenu, si nekupujete jen běžný parfém, kupujete si originalitu, absolutně netuctovou vůni, kvalitu a v neposlední řadě, zážitek. Tedy pokud si parfém, nebo cokoliv jiného, co prodávají v Ingredients, půjdete koupit přímo k nim, do kamenného obchodu. Nákup u nich, je totiž obřad. :) Nebojte se tam zajít třeba jen na "kukačku". Je to balzám!

5. Náramek od  LE|CARACTÈRE
Zdroj: @lecaractere
Ano, náramková "úchylka" se opět potvrzuje. Vždycky si říkám, tak a to už stačí, ale vydrží mi to do té doby, než najdu další skvost. :) Poslední dobou jsem si oblíbila náramky s "duší", co mají nějaký význam a nemusí se sundavat, když si chcete dát sprchu. Tyhle si můžete namixovat dle chuti. Jak bude vypadat náramek, jestli chcete jako ozdobu písmenko, symbol nebo třeba destičku s gravírováním. Je to jen na vás. Mrkněte na jejich instagram.

6. Přehoz
Zdroj: nickelnco.bigcartel.com
Pojďte se zachumlat, jako by ten přehoz volal. :)Jsem do něj zamilovaná už asi půl roku. Je z australské vlny a zatím se mi ho nepodařilo sehnat nikde jinde než v Austrálii. Což není ten největší problém, protože e-shop mají. Ale opět je to cena. Za tento pléd o velikosti 85x125 cm, chtějí $539! Zatím se mi nepodařilo objevit adekvátní náhradu, za rozumnější peníze. :( Tak pokud byste někdo měl tip, tak sem s ním! :)

7. Doller
Zdroj: @doller.cz
Blíží se konec roku a sním i výměna diářů. O tom, že nedám dopustit na klasické papírové diáře, jsem se už zmiňovala. Každý rok proto vybírám a zkouším nové. Letos jsem narazila na motivační diář DOLLER, který není datovaný, takže s ním můžete začít kdykoliv během roku, jde o český produkt a kromě běžného plánování času, si do něj můžete plánovat své sny, touhy, mety a sdílet s ním své zážitky, úspěchy i nezdary. Podívejte se na jejich webové stránky www.doller.cz , krásně vám přiblíží filozofii motivačního diáře DOLLER, #zijsvesny. 

Většinou si ze svého wishlistu nepořídím vše, ale o tom to není. I jedna věc, kterou jste si přáli, které jste dosáhli, za to totiž stojí. Proto se mi moc líbí heslo kluků z DOLLER - ŽIJ SVÉ SNY!



Žádné komentáře:

Okomentovat