11. srpna 2016

PRVŇÁČEK



Více jak polovina prázdnin je bohužel - bohudík za námi. Bohužel proto, protože s prázdninami téměř končí i léto a bohudík proto, protože je velmi náročné zařídit na prázdniny program a především hlídání pro děti. Naše Áňa má prázdninový program velmi pestrý, byla v Chorvatsku, na Slapech, v Krkonoších, v Babiččině údolí, čeká ji Itálie,... Prostě stále na cestách. Ovšem tohle vše absolvuje mimo nás také s prarodiči a tetou. Vždycky přijede, já jen přeperu, přebalím tašku a zase jede. Člověk by řekl, že to jsou úžasné prázdniny. Kolik dětí může říct, že takhle cestovalo. Ale neustálé pendlování, už je na naši Andulku příliš. A já to chápu. Když jsem ji naposledy nechávala u mých rodičů, tak už mi zrovna do zpěvu nebylo. Bylo mi líto, že ji pořád někde "odkládám". Já vím, že se tam má dobře, a že jí je tam líp, než-li s se mnou v kanceláři, ale ta loučení a slzičky jsou náročné. Jediné co mě v tu chvíli uklidňovalo, byl fakt, že nás čeká společná dovolená v Itálii. Takže v době, kdy vyjde tento článek, my už jsme na cestě směr Itálie. Jak já s těším! :)

Nicméně, až se vrátíme z dovolené, bude už zbývat jen 10 dní do začátku nového školního roku. Pro nás jde o zlomový bod, o novou životní etapu. Jdeme do první třídy! :) Anička se moc těší. Proto letošní dárky k jejímu svátku byly jasné. Výbava do školy! V červnu jsem absolvovala schůzku ve škole, kde jsme dostali přesné pokyny, co dítěti pořídit, a co je naopak zbytečné. Na seznamu jsou věci jako desky na písmenka a číslice, obyčejná tužka, pytlík na bačkory, apod. Ovšem jako první bod je školní taška. Fajn, ale která je ta "nej"?! Takže jsem začala pátrat po netu a po kamarádech, kteří jsou již v tomto směru zkušenější a dopátrala jsem se k jedinému výsledku, TOPGAL. Mají neskutečný výběr, výborné recenze a příjemné ceny. Chtěli jsem tašku univerzální, bez jakéhokoliv Disney obrázku, který zrovna frčí. Tašku lehkou, pohodlnou na nošení a prostornou pro všechny pomůcky. Na e-shopu si Andulka vybrala batoh, který se jí líbil, ale já ho chtěla vidět na vlastní oči a vyzkoušet jí ho. Moje kamarádka z Teplic, mi dala tip na prodejnu v Ústí nad Labem, kde tašky TOPGAL prodávají. Jeli jsme tam s obavou, že námi vybraný vzor batohu, možná nebudou mít, ale naprosto nás vyvedli z omylu. Měli úplně celou kolekci, včetně doplňků a za ještě lepší ceny než na e-shopu. Nakoupili jsme tam vše, co bylo na seznamu, včetně aktovky. Takže pokud někdo řešíte také výbavu do školy a jste někde z okolí Ústí nad Labem nebo sem máte cestu, vřele vám tento obchod doporučuji. Je to nenápadné papírnictví v obchodním domě Labe, hned v přízemí. Když tam přijdete, budete si připadat jak v kulisách seriálu Vyprávěj, ale opravdu odejdete spokojení nejen vy, ale i vaše děti. A k mému překvapení, akceptovali i platební karty. :)))


svačinový box a láhev na pití // SKIP*HOP


svačinový box // Emsa Variabolo , lahvička // SKIP*HOP


školní batoh a penál // TOPGAL

Vím, že tento článek není úplně "fashion", ale říkala jsem si, že mám určitě i čtenáře, které toto téma bude zajímat. :) Tak co myslíte, mám sem občas zařadit své postřehy z rodičovství? Dejte mi vědět. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat