8. srpna 2016

FESTIVAL STYLE IN THE CITY


Pamatujete, když jsem loni na podzim psala o kloboucích a o tom, jak to chce mít jistou dávku odvahy je nosit, protože si vás ostatní lidé budou prohlížet!? :) Tak s touhle květinovou čelenkou ve vlasech je to dost podobné. :))) Je to něco neobvyklého, co jen tak každý den ve městě nepotkáte. Ale nechápu proč!?
Vždyť je to součást účesu, outfitu, součást léta. Nevím, asi by někdo z vás mohl namítnout, že tento outfit je vhodný pouze na nějaký festival, ale já si to nemyslím. Vyrazila jsem takhle oblečená normálně do práce. Je léto, květiny jsou všude kolem nás a hippie styl nebo chcete-li boho chic, je v kurzu a mě se moc líbí. Cítila jsem se báječně, svobodně, uvolněně a jako "květinovému dítěti", mi zkoumavé pohledy nevadily, naopak, bavily mě. :) Mimochodem, šaty jsou šest let staré a nějakou dobu ležely ve skříni. Už jsem je chtěla vyhodit, ale teď jsem ráda, že jsem to neudělala. :)







květinová čelenka // H&M, maxi šaty // NEW YORKER, kabelka // PIMKIE, sandále // CCC

Žádné komentáře:

Okomentovat