15. srpna 2016

HIGH HEELS


Pondělí, a s ním nový článek. Co říkáte? Je pro vás pravidelnost článků výhodou? Říkala jsem si, že standardně dva příspěvky týdně, by mohly být optimální. Podle mě jich je dost na to, aby se na blogu něco dělo a zase ne moc, abyste je stíhali číst. :) Budu ráda za vaši zpětnou vazbu a váš názor, co vám víc vyhovuje, co vás zajímá, co tu třeba chybí a tak. Můžete mi psát do komentářů, do mailu, do zpráv na Facebooku nebo Instagramu, je to jen a jen na vás. :)

Tento článek, stejně jako ten předchozí a následující, připravuji s předstihem, abyste i po dobu mé dovolené, měli "co číst" :))) Nemám moc, no spíš vůbec, připravené články do zásoby.  Takže teď mě čekala výzva, v podobě přípravy čtyř příspěvků v relativně krátkém čase, tak abych dodržela své předsevzetí, vydat alespoň dva články týdně. Což o to, témata by byla, ale přeci jen, móda je na mém blogu číslo jedna, a právě outfit post, mi chyběl. Neměla jsem nafocené vůbec nic. A jak už jsem psala v některém předchozím článku, skloubit počasí, fotografku a čas, je trošku problém. Takže ve finále jsme fotily v obědové pauze, kdy venku bylo podzimní počasí a měly jsme kliku, že zrovna přestalo pršet. :)






křivák // ORSAY, tričko // ZARA, ripped jeans // H&M, boty // MANGO, kabelka // ALEX-MAX



1 komentář:

  1. Přijde mi to na jedno brdo. Křivák a černé džíny , které moc nelichotí postavě ,už tu vidím poněkolikáté.Tak asi lepší je si počkat na článek,kde bude něco nového a neokoukaného , než za každou cenu dávat podobné fotky 2 x týdně.Nic ve zlém,může to být jen můj dojem jako čtenáře.

    OdpovědětVymazat