13. července 2016

Outfit na kolonádu




Jsem po hodně dlouhé době sama. Manžel s dcerou brázdí Evropu a já mám tak čas, sama pro sebe. Je to báječný pocit. Miluju je, ale jednou za čas je dobré být sám se sebou. Vzhledem k tomu, že ani jeden není doma, neřeším vaření, úklid ani program pro malou. Volný čas trávím cvičením, čtením knížek a časopisů, které se mi hromadí, sledováním pořadů pro holky a samozřejmě blogem. :)

Každý den si říkám, že půjdu spát brzy, abych si pořádně odpočinula, ale zatím se mi to moc nedaří. Naplánovala jsem si tolik aktivit, že jde spánek stranou. :) Ale nevadí, i tak to stojí za to. :)

Dnešní outfit jsme fotili v Mariánských lázních při procházce na kolonádě. K outfitu mám své oblíbené espadrilky. Určitě jste si všimli, že je mám na sobě dost často. Miluju je. Jsou z F&F, koupila jsem je loni v ELLE beauty lounge a myslela si, že v nich odchodím léto a rozpadnou se. Ale oni drží, pořád vypadají jako nové a jsou neskutečně pohodlné! Proto mají čestné místo v mém botníku. :) Jo a mimochodem, ten šedý top, který mám na sobě, je vlastně pyžamo! :)))






Sluneční brýle // ELLE
Křivák // Orsay
Top // Mango
Kabelka // Mohito
Ripped jeans // H&M
Espadrilky // F&F


Žádné komentáře:

Okomentovat