10. července 2016

Dětský pokoj


O tom, že se chystáme rekonstruovat dětský pokoj naší Aničky jsem vám už psala TADY. Pokoj jsme přeměnili během čtrnácti dnů, kdy byla Áňa mimo domov a po návratu na ni čekalo překvapení. :))) Bylo to náročné, trvalo to mnohem déle, než jsem předpokládala, ale s výsledkem jsem spokojená. A co je hlavní, je s ním spokojená i naše předškolačka! :)


Vymalovali jsme odstínem "mint", místo koberce položili plovoucí podlahu, vzor dub, a psací stůl, židli a police jistila Ikea. Podstatně těžší bylo najít doplňky. Kdo jste viděl mou inspiraci, tak jsem chtěla jednoduchý skandinávský styl. Holčičí, ale nepřeslazený. Mimochodem, zjistila jsem, že většina hraček je velmi nedesignových. :))) Ale bez nich by to nebyl dětský pokoj. :) Nejlépe je zavřít někam do velké truhly, aby nerušily interiér. :))) S doplňky mi nejvíc pomohla moje kamarádka Kateřina a její velká rodina. Veškeré puntíkované doplňky jsou vyrobeny z kartonu a má je na svědomí právě firma Kateřiny. Díky zbytku její rodiny, má Andulka originální přehoz přes postel nebo třeba bedýnku na plyšáky. :) Kačko moc děkuji. Takže vás nyní zvu na návštěvu do dětského pokoje mé dcery, s jejím svolením :) , a v závěru se dočtete, odkud jsou ty úžasné doplňky. Pojďte dál...








Světelný řetěz // SANSTAL.CZ
Puntíkaté doplňky z kartonu // Kafkaplus s.r.o.
Přehoz přes postel, polštářky, sedací vak // leroka
Dřevěná bedýnka na plyšáky // Dřevěné bedýnky
Nástěnné domečky, plakát, textilní písmeno "A", girlanda, a další // Bellarose.cz a Nordicday.cz







3 komentáře:

  1. Pokojíček je moc krásný a vkusný. Jste šikulka. Za sebe bych nedávala pro předškolačku nebo malou školačku ty anglické nápisy. Pokud tedy nebydlíte v anglicky mluvící zemi nebo dceruška není napůl angličanka, to nevím :-) Jinak je to moc krásné a děkuji za inspiraci

    OdpovědětVymazat
  2. Dabel je v detailech, jak pravi jedno prislovi.. proto je skoda, ze postylka pro malou slecnu neni bila, tak aby ladila s bilym psacim stolkem a bilymi polickami. Celkove vypada osuntele a nejak neladi nejen s nabytkem ale ani s podlahou. Totez perinka ci pokryvka na ni, vzor ani barva se proste nepovedly. Skoda...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Honzice, z Vašich třech komentářů jsem uveřejnila hned ten první, další dva se beztak opakují. Ale děkuji za zpětnou vazbu. Teď k věci: Postýlka vypadá ošuntěle!? No to pardon!? Trošku silný výraz. Nevím, co je na ni ošuntělého, to jednak. A jednak má jinou barvu proto, že v pokoji je ještě vestavná skříň, pravda na fotkách vidět není, která má stejnou barvu jako postel. Takže můžete být v klidu, barvy ladí a světe div se, neruší je ani podlaha. I když chápu, že sto lidí, sto chutí. Dát k mintové zdi mintový přehoz na postel, jak jste mi radila v dalším komentáři, tak to by opravdu vyniklo! :) A dát tam růžový!? Zřejmě jste nečetla text, kdy jsem nechtěla "přeslazený" pokoj. Proto je tam kontrastní šedý krásně vzorovaný přehoz, ladící s polštářky a sedacím vakem, které obsahují i růžovou barvu, i odstín mint. Ale to jste asi přehlédla. A i když si všech slušných názorů na blogu vážím, tak v tomto případě je pro mě nejdůležitější názor mé dcery! Která je z pokoje nadšená. Hezký zbytek večera. Ella

      Vymazat