29. června 2016

DRESS CODE


Outfit jsme fotili při našem pobytu v Mariánských lázních. Takhle oblečená jsem šla první den na večeři do hotelové restaurace. Ano, asi jsem mohla jít v teplákách, tričku a "kroksech", ostatně nebyla bych jediná. Ale nepřišlo mi to vhodné. Jednak má restaurace předepsaný dress code - casual, kteří si mnozí vyložili nejspíš tak, že mohou přijít, jako když si odskočili ze zahrádky či úklidu bytu. A jednak, se to k lázním hodí! :)

Musím říct, že starší ročníky se snažili přijít na večeři oblečeni tak, jak si to příležitost a restaurace žádá, ale naši vrstevníci - to je k pláči! Je to smutný, a nechápu, v čem je problém!? Nejspíš v ignoraci, nevychování a lenosti. Možná, kdyby tyhle typy lidí do restaurace nepustili, dokud se neobléknou podle požadavku, ale to v takovémhle hotelu asi nikdo neudělá. Náš zákazník, náš pán. Svým způsobem to chápu, na druhou stranu už jsem viděla případy v zahraničí, kdy hotelová restaurace měla na večeře předepsaný dress code, a když ho někdo nedodržel, nebyl vpuštěn. Tak by to mělo být všude. Celkově mám pocit, že lidé, alespoň tady v Čechách, přestali dělat rozdíly, jestli jdou do divadla nebo do hospody na jedno. Ale jak už jsem psala mnohokrát, jsem naivka, takže věřím, že se slušné vychování a dodržování určitých pravidel, zase vrátí. :)




Blejzr, top, kalhoty // H&M
Psaníčko // Trucino
Lodičky // F&F

Žádné komentáře:

Okomentovat