23. června 2016

Wellness Mariánské Lázně

Zdroj: www.cestovaniseslevou.cz
Minulý týden si manžel vybral svůj narozeninový dárek a vyrazili jsme na wellness pobyt do Mariánských lázní, konkrétně do Golf Hotel Moriss. Cíl byl jediný - po příjezdu si obléknout pohodlný župan, nechat se hýčkat a z postele vylézt až se nám bude chtít. :) Což dvě noci v hotelu Moriss dokonale splnily. K zakoupenému balíčku jsme si ještě připlatili každý masáž celého těla, já aromatickou, manžel klasickou. Já jsem si ještě dopřála Indickou masáž hlavy a manžel reflexní masáž nohou. Blaho! :) Součástí balíčku byly zábaly z 24 karátového zlata a zábal ze šampaňského a růže. Při příjezdu nás večer čekal privátní vstup do vířivky, kterým jsme náš pobyt odstartovali. :)
S hotelem jsme byli maximálně spokojeni. Veškerý personál, byl velmi vstřícný, usměvavý a nic nebyl problém. Vše fungovalo jak mělo, včetně naplánovaných časů procedur. Celý hotel byl krásně čistý, což je pro mě hodně důležité. Pokud někdo také přemýšlíte o relaxaci, tak rozhodně tento hotel doporučuji. 


Původně jsme chtěli pobyt jen proležet na procedurách nebo v posteli, nakonec nám to nedalo a vyrazili jsme se podívat do centra Mariánských lázní. Byla jsem tam poprvé a byla překvapená, jak jsou krásné. Kolonádu a hlavní třídu odděluje nádherný park plný bílých laviček, které vás doslova lákají k posezení. :) U kolonády je Zpívající fontána, která každý den hraje jinou hudbu. Při procházce parkem určitě narazíte na rakouského císaře Františka Josefa I., který se právě potkal s panovníkem Spojeného království Velké Británie a Irska Edwardem VII. :)
















Žádné komentáře:

Okomentovat