20. června 2016

Tattoo



Jak jste na tom s tetováním? Máte? Nemáte? Co si o něm myslíte? To je otázek hned na úvod. :) Ale mě to fakt zajímá. Já zatím žádné tetování nemám. Celkem dlouho jsem byla i spíš proti němu. Přišlo mi, že se v mládí člověk nechá tetovat, nechá si udělat třeba krásnou květinu, která se mu postupem věku buď scvrkne v sušinu nebo nafoukne v obří masožravou rostlinu. :)))


Víte jak to myslím!? V mládí děláme neuvážené věci, kterých ve stáří litujeme. Jasně, někdo by mohl říct, tak si nechám tetování odstranit, až mě omrzí, ale to prý není žádná legrace, ani po stránce bolesti, ani po té finanční. Nicméně, dnes jsem na tetování názor pozměnila. Pokud dává smysl i za třicet let, pokud je na místě, které se dá příležitostně skrýt, tak s ním nemám problém. A co víc, reálně zvažuju, že do něho půjdu! :) Nikdy bych si nenechala, lásko promiň, vytetovat jméno chlapa, se kterým žiju, ani datum seznámení, či svatby. To je cesta do pekel. :) Nikdy bych nešla do žádných barevných velkoformátových tetování a nikdy bych si nedala tetování na místo, které nejde ukázat ani skrýt. :) Takže zvažuji malé tetování na zápěstí, kterým chci říct, že jsem vděčná za to, že jsem máma. Věřím, že ani v pokročilém věku, se za toto tetování nebudu muset stydět. I když člověk nikdy neví, co jeho dítě udělá a jakým směrem se bude ubírat, ale přesto dát život druhému, vychovat ho z malého tvorečka v dospělého člověka, je důvod k poctě, jak nám, tak našim dětem. Prohlédla jsme spoustu fotek, abych se inspirovala a tady vidíte favority, které mě nějakým způsobem zaujaly.




Inspo: Pinterest, We Heart It

Žádné komentáře:

Okomentovat