15. června 2016

Od ležérnosti k eleganci


Dnes bych ráda splnila, co jsem slíbila. A to, že vysvětlím, proč pořád autobus a ne něco jiného. Slibuju, že tento outfitový článek je s autobusem už úplně poslední! :)
Uznávám, že pět outfitů ve stejném prostředí, už je moc. Ale znáte to, naskytne se super příležitost a vy ji chcete maximálně využít. Takže jedete tak, až to přepálíte. Což se stalo mě. Byla jsem tak nadšená z možnosti, použít k focení Double Decker, že jsem měla pocit, že i těch pět outfitů bude málo. :))) No jo, chybami se člověk učí. :) Vzhledem k tomu, že čas je můj velký nepřítel, je pro mě nejjednodušší vyhradit si den na focení a nafotit několik outfitů, ze kterých pak čerpám. Další problém je, právě zmiňované "pozadí". Najít na malém městě vhodné pozadí, které bude kontrastovat s outfitem, kde nebude v době focení moc lidí, nejlépe žádní, je celkem problém. Pokud, ale takové místo najdeme, pak už zbývá "jen" najít vhodný termín, kdy můžu já i fotograf a modlit se za pěkné počasí.





Teď jen krátce k outfitu, na něm vám chci ukázat, jak z ležérní verze, jednoduchými kroky vykouzlíte elegantní look.  Stačí vyměnit doplňky, obout podpatky, na hlavu dát klobouk a do ruky psaníčko, nyní můžete vyrazit třeba s přáteli do baru. :)


Košile // H&M
Kalhoty // Zara
Kabelka s třásněmi // F&F
Espadrilky // F&F
Klobouk // C&A
Psaníčko // Trucino
Perforované sandálky // CCC


Mějte se krásně, vaše Ella




Žádné komentáře:

Okomentovat