18. července 2016

Letní oblíbenci


Zdroj: Pinterest

Miluju léto, žabky a teplé večery. Pravda, toto léto, se zatím moc nepředvedlo, ale i tak si ho užívám. Baví mě i proto, že období léta je celkově tak nějak "línější". Asi je to tím, že odpadnou některé povinnosti, jako školka, kroužky, ranní chaos, abychom stihli školku, od září už školu, a to zatím vážně netuším, jak dokážeme být v 7:45 ve škole. :))) Taky je to čas dovolených a vůbec, jak je dlouho světlo, člověk má hned lepší náladu, prostě pohoda. Každé období je něco, na čem "ujíždím", nyní vám představím své letní favority. :)



1. Boho maxišaty jsem ulovila ve slevě v H&M za 300,- Kč. Rozevláté přes plavky a se slamákem na pláž, přepásané s křivákem do města. Miluju je! :)

2. Sluneční brýle jsou pro mě absolutní "must have" celoročně. Nechápu, že jsou lidé, kteří sluneční brýle nenosí, ani v tom největším slunci. Mám jich doma celkem dost, ale na pilotky z loňské srpnové Elle, jsem si vypěstovala závislost.

3. V létě se mi moc nechce řešit foukání vlasů, zvlášť když jsou tropická vedra, navíc jsou vlasy už tak dost namáhány sluncem, tak proč je ještě zatěžovat. Proto je často nechám jen volně uschnout a pro podporu vln jako od moře je postříkám sprejem s mořskou solí od AUSSIE Miracle Beach Waves.

4. Že jsem "náramkoholik", není žádná novinka. :) V létě si potrpím na hodně barevné, korálkové a se střapci, ve stylu gipsy. Náramek je z Bijou Brigitte.

5. Hodně trpím na vysušené paty. I když chodím pravidelně na pedikúru a každý den se mažu, v létě v otevřených botách je podstatně těžší, udržet paty hladké. Nyní jsem objevila masku na nohy od Sephora - Almond foot mask. Krásně nohy promastí a zvláční. Doporučuju!

6. Sandálky Tamaris se hodí jak ke sportovním, tak i elegantním outfitům a pohodlí v nich je k nezaplacení.

7. Foťák Olympus PEN E-PL7 jsem měla 14 dní půjčený od Olympusu. Má velikost kompaktu, ale fotí jako zrcadlovka, navíc díky WiFi a aplikaci, můžete vyfocené fotky okamžitě stáhnout třeba do mobilu a poslat snímek rodině nebo sdílet na sociálních sítích. Přeju si ho k narozeninám, tak uvidíme, zda bude mé přání vyslyšeno. :)

8. Aperol, co dodat. V zimě si na něj ani nevzpomenu, ale léto, letní večery a grilovačky, si bez něho nedokážu představit.

9. Termální vodu mám i v kanceláři na stole, dokonce, tam mám hned dvě. Jednak mě osvěží v horkých dnech, zklidní pleť, když mám pocit pnutí a probudí, když mi padá hlava do klávesnice. Termální voda Avéne.

A na závěr můj letní hudební favorit :

Krásné léto, vaše Ella

Žádné komentáře:

Okomentovat