21. července 2016

Maxi šaty


V předchozím článku jsem vám prozradila, na kterých věcech teď "ujíždím" . A v tomto outfit postu vám představím hned většinu z nich. :) Fotky vznikly na výletě do Poděbrad, kde měla zastávku se svou Road Show marmeládová královna Blanka Milfaitová.
Už jste o Blance slyšeli? Já o ní vím díky mojí sestře, která má i Blanky knížku a chtěla se na ni jet do Poděbrad podívat a hlavně, ochutnat její marmeládu. Blanka totiž vyrábí marmelády i pro britskou královnu! :) Více o Blance a jejich marmeládách najdete ZDE .
Já výlet pojala i jako příležitost, nafotit pár fotek na blog. Jednak jsem měla půjčený foťák od Olympusu, což je jedna věc z letního seznamu, a jednak změna lokace je vždycky důvod k focení. Ten den mělo být horko, co horko, bylo neskutečné vedro a já záviděla našim dvěma malým cácorkám (naše Anička a Vanda, dcera mé sestry), které lítaly mezi tryskající vodou ve fontáně a procházely se po vodním chodníčku. Bylo takové horko, že bych tam nejraději vběhla za nimi. Ale ještě jsem neměla nafocený outfit a tak si nesmočila ani nohy. :))) Co by bloger, neudělal pro fotku. :))) V outfitu vidíte i další moje oblíbené kousky, o kterých jsem psala.






Maxi šaty // H&M, Pantofle // Tamaris, Kabelka // F&F, Sluneční brýle // ELLE, Hodinky // Michael Kors, Pásek a Náramky // vintage




Mimochodem, za ten Double Decker nemůžu! :))) S ním přijela právě Blanka Milfaitová, má z něho udělanou kavárnu. :)

3 komentáře:

  1. Ma byt ten pasek pod prsy nebo jsou Vase prsa divne nafocena (opticky az u pasu)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vando, pásek mám pod prsy, šaty jsou bez pásku dost široké a v pase přepásané nevypadají dobře. Proto mám pásek výš. Ale souhlasím s Vámi, že na fotkách to klame. :-)

      Vymazat
  2. Ty pantofle se k šatům nehodí. Vypadá to jako domácí obuv. Hodilo by se spíše jemnější sandálky.

    OdpovědětVymazat