27. července 2016

Květinový článek

Mé flatlay fotky

Napadlo vás, že poslední dobou se stala řezaná kytka na stole stejnou samozřejmostí jako třeba čerstvé pečivo? No schválně, zkuste se ohlédnout tak tři roky zpět, kolik z vás doma mělo stále čerstvé řezané květiny. Asi málo, včetně mě. Květiny byly doma jen tehdy, měla-li jsem narozeniny, svátek nebo si manžel vzpomněl a překvapil mě kyticí. :)

Během těch tří let se stala změna a kytky vnímáme jako nezbytnou součást našeho domova, jeho interieru. Dřív mě napadlo jen výjimečně, že jsem šla do květinářství pro kytku na stůl. Nyní se pugéty prodávají přímo v potravinových řetězcích, za příjemné ceny, a tak se květiny staly běžnou součástí nákupu. Já jsem za to moc ráda. Interiér je hned s květinou zajímavější, hezčí a veselejší. Když mi náhodou uvadnou a já hned nemám další na výměnu, je bez nich ten stůl nějaký prázdný. :) Výrazně se také změnil způsob vázání květin, pryč jsou celofánové košilky a živé orchideje v krabičce. Celofán nahradil "obyčejný" hnědý papír, případně nějaký ozdobný a krabičky s orchidejí nahradily nádherné boxy. Mě osobně úplně ohromily takzvané "Sweet flower box", tedy květiny v kombinaci s makronkami. :) A kdo z vás sleduje instagram, tak vám jistě neuniklo, že 90 % fotek ve stylu flatlay (fotka focená seshora s efektně vyskládanými produkty) se neobejde bez květin. Prostě a jednoduše, květiny jsou nádherné a nikdy jich není dost! :) Pojďte se pokochat a inspirovat...


Zdroj: Pinterest

Zdroj: Pinterest

Zdroj: Pinterest

Zdroj: Pinterest

Zdroj: Pinterest

Zdroj: Pinterest







Žádné komentáře:

Okomentovat