1. srpna 2016

Odhalená ramena


Je to možný, že už je půlka prázdnin za námi?! Strašně to utíká. Nechce se mi to říct, ale za chvilku budeme pomalu nosit kabáty a já mám pocit, že léto ještě nezačalo. :) Ten čas, kdy je venku dlouho světlo a teplo, je tak krátký.
Jsem ráda, že mě dovolená teprve čeká, alespoň psychologicky mám tak pocit, že léto bude ještě dlouhé! :) Tentokrát jsme si s Lenkou na focení přivstaly, protože jsme fotily v centru města. Na sobě mám letošní letní hit, a tím je top s odhalenými rameny. I když je to velmi rafinovaný a sexy kus oblečení, jak už to tak bývá, je zároveň trochu nepraktický. Hned vysvětlím proč, ve zkušební kabince vám totiž nedojde, že při řízení auta, při vracení šanonů na horní police, nebo při skládání nákupu do tašky, vám "spadlé" rukávy, díky pohybu rukou, vždy ramena zase zahalí! Takže celý den neděláte nic jiného než, že top, šaty, taháte zpět do požadované polohy. :))) Ale víte jak, pro krásu se musí trpět, takže to vydržíte, protože ta odhalená ramena za to prostě stojí! Krásný srpen!





photo by Lenka

top // MOHITO, skinny jeans // F&F, lodičky // F&F, kabelka // FURLA, řetízek // H&M, šedý kožený náramek // FOSSIL, černý náramek // ADE-BE Jewellery

Žádné komentáře:

Okomentovat