26. ledna 2016

Sexy holé kotníky

Zdroj: Pinterest

Už nějaký ten pátek jsou hitem odhalené kotníky. Ve velkém nakupujeme nízké ponožky a snažíme se, aby nevyčuhovaly z bot. V některých případech raději jdeme na boso, obzvlášť v lodičkách. A i když nemám ani trošku hezké nohy, ani já jsem neodolala tomuhle trendu. :)

Poslední dobou, se v mé Inspo-složce hromadí fotky holých kotníků spolu s kožichy. :) Lajkuju jejich nositelky a moooc se mi ten styl líbí. Nebojte, nemám žádnou úchylku! :))) Jen se mi líbí kontrast zimě laděného outfitu a k němu odhalené kotníky. Kombinace zimní bundy a k tomu místo sněhulí high heels nebo sneakers na holé noze, mi přijde neuvěřitelně sexy. Jen nemám odvahu, nechat své kotníky zmrzat. :))) Ale až se ještě o pár stupínků oteplí, tak to určitě vyzkouším. Posuďte jaká je to nádhera. :)

@smooth_lifestyle

@thedaileigh

@vivaluxuryblog
,

@fashionedchicstyling

@hellofashionblog

@monzana11

Tak co myslíte, nemá to jiskru?! :)

Já jdu ponořit nohy do ledové vody, začínám otužovat své kotníky. :)))

Krásný den, vaše Ella

PS.: Chce to nové lodičky a kecky!  :)))



Žádné komentáře:

Okomentovat