5. ledna 2016

Pyžamová párty



Nevím proč, možná to je tím uplynulým vánočním povalováním v posteli, ale napadlo mě zaměřit článek na pyžamka. I když to možná nevypadá, ale noční otufity se v mnoha postelích dost liší. Mám kolem sebe lidi, kteří spí v klasických pyžamech, chlapi, kalhoty a kabátek :) a ženský, bavlněná košile, jiní respektive jiné spí v pánských trenkách a tílku a chlapi v boxerkách popřípadě nazí. Dokonce znám jednoho muže, který (bez legrace a naprosto vážně) spí výhradně v pánské noční košili. Jako vtip dobrý, ale že bych musela spát vedle takového chlapa to zrovna prosím ne. :)



Co považuju za děs a běs v ložnici, tak to jsou infantilní bavlněné noční košilky. To my vážně přijde jako dokonalá antikoncepce. :/  Ale je každého věc, v čem rád spí a v čem je mu dobře. A je také infantilní a infantilní. Pyžamo na obrázku (níže) je i přes svůj dětsky náboj důstojnou pohodlnou nadsázkou, takže takto ano.

A

A jak to mám já!? Já jsem rozpolcená. Stejně jako každodenní styl oblečení měním podle momentální nálady, tak stejně to mám i s "outfity" na spaní. Jednou chci být elegantní a sexy a oblékám satén a krajku, jindy chci hlavně pohodlí, co si budeme povídat, bavlna je bavlna a oblékám noční košile. V poslední době, jsem si oblíbila pyžamka z H&M, jsou neskutečně příjemná a pozor, i v bavlněné noční košili, můžete být sexy. Pokud je vám chladno, neskutečně dobře vypadá lehká saténová noční košilka a k ní svetr.




A v čem spí můj manžel!? Tak to si s dovolením, nechám pro sebe. :)))


Ale abyste neřekli, tak vám dám pár tipů, kde koupit hezká pyžamka, pro potěchu vaší i vašeho partnera.


Věřím, že jsem vám neodhalila nic nového a jistě jste si všimli, že jde o zahraniční e-shopy. Mrzí mě to, ale české e-shopy se spodním prádlem a pyžamky, na mě v 90 % působí vulgárně, takže za mne zatím ne. Ale budu ráda, když mi dáte tip na nějaký český e-shop na úrovni. :)

A ještě jeden tip vám dám, ale také nic nového pod sluncem :) Když nemůžete usnout, ohřejte si mléko se skořicí. Je to výborné na chuť a krásně vás to zklidní. Mám to vyzkoušené. Doporučuji. Spolehlivě vás uspí také knížka, já mám právě na svém nočním stolku knížku od Marie Doležalové - Kafe a Cigárko - velká spokojenost :)

Pics: Pinterest

Jaký druh oblečení preferujete na spaní vy? Já si jdu obléknout svou bavlněnou noční košilku z H&M s hvězdičkami a jdu se zachumlat do peřin. Pokouší se o mě nějaký moribundus, takže dnes na pohodlí a teplíčko. :)

Krásné sny vaše EllaSharlota
PS.: Občas spím v teplých ponožkách :)








Žádné komentáře:

Okomentovat