30. prosince 2015

7 věcí, bez kterých se neobejdu


Končí rok 2015 a mnozí bilancují jaký byl a přemýšlejí, jaký bude rok 2016. Někteří si dávají předsevzetí jiní si ve své mysli slibují, co vše v novém roce udělají jinak, atd. Já jsem se rozhodla, že vám představím věci, bez kterých jsem se neobešla v roce 2015 a téměř 100 % se bez nich neobejdu ani v roce 2016. Jsou to mé stálice, které mi zpříjemňují každý den v celém roce. Když jsem nad tím tématem začala uvažovat, říkala jsem si, že dám dohromady maximálně tři věci, ale jakmile jsem začala sepisovat jednotlivé body, tak by mi TOP 10 nestačil. Nakonec jsem vybrala sedm opravdu pro mě TOP věcí, bez kterých nedám ani ránu. :)


1. iPhone


Ano, přiznávám, že jsem na něm závislá. Ale myslím, že tak nějak zdravě. :) Dokážu ho odložit a věnovat se potřebnějším věcem, dokonce jsem schopná ho odložit klidně na půl dne :) , ale když se mi asi dvakrát stalo, že jsem ho zapomněla doma, byla jsem jak bez ruky. :D

2. Instagram


Instagram - tak to je moje závislost! :) Je to zdroj inspirace, prezentace a objevování. A vlastně jeden z důvodů, proč musím mít svůj iPhone stále poblíž. :) Pro mne je to v současné době nejrychlejší spojení se světem. Takže FOLLOWME! :)

3. Káva


Kávu miluju. Denně vypiju tak tři šálky. Piju ji s mlékem a bez cukru. Miluju její vůni, miluju ten rituál a vůbec mi nevadí, když ji piju úplně sama. :)

4. Termohrnek


Každé ráno si do něj dělám Caro s mlékem a lžičkou ovocného cukru. Výjimkou je sobota a neděle (pokud někam nejedeme). Už nějaké 4 roky, je termohrnek můj společník jak v práci tak na cestách. V létě si do něj dělám ledovou kávu. Pomalu, ale jistě začínám mít úchylku na termohrnky. :)

5. Řasenka


Už to je 4 měsíce, co jsem sundala umělé řasy. A přiznávám, že to byl velký šok, když jsem neměla kartáče, ale ty svoje štětiny. Ale asi před měsícem jsem objevila řasenku od ASTOR Lash Beautifier, která obsahuje arganový olej a já jsem z ní naprosto nadšená. 

6. Parfém


Nepoužít parfém, připadla bych si jako nahá. Navíc parfém, je součást osobnosti. Parfém, má schopnost evokovat ve vás vzpomínku, ke které se váže jeho vůně. Parfém Coco Chanel Coco Mademoiselle je pro mě No. 1, Guerlain La Petite Robe Noire Couture 2014 už budu mít navždy spojenou s Elle Beauty Lounge 2015 a Black Opium od YSL je jeden z letošních dárků od Ježíška.

7. Krém na ruce


Bez krému na ruce nemůžu vůbec existovat. Celkově mám suchou pokožku, takže bez krémů to nejde. Zvlášť v kanceláři, kdy moje ruce vysuší snad jen pohled na papír. :) Samozřejmě jsem jich vyzkoušela už celou řadu, ale v současné době jsem úplně zamilovaná do Indigo body lotion - Raspeberry Love. Dostala jsem ho jako dárek od mé manikérky Markétky a je naprosto úžasný! Ruce promaže, ale nejsem po něm ještě dalších deset minut mastná. Takže Markétko děkuju. :-*

A jaké máte vy každodenní nezbytnosti, bez kterých se neobejdete? Napište mi do komentářů nebo na FB a nebo třeba na mail ellasharlota@gmail.com

Užijte si poslední den v roce 2015, vaše Ella












Žádné komentáře:

Okomentovat