10. ledna 2016

Víkendové plány


Plán na víkend jsem měla jasný. Uklidit vánoční výzdobu, zajít si do kina na film Padesátka, jít s rodinou bruslit a hlavně RELAXOVAT. Ano slovo relaxovat je důležité, protože to byl můj velký plán, moje víkendové předsevzetí. :)




A nemám na mysli aktivní relaxaci, ale skutečné válení!!! :) Chtěla jsem se ráno vyspat dorůžova, dát si snídani v posteli, přečíst si s kávou v ruce knížku, prolistovat časopisy, které se mi doma hromadí, připravit pár článků na blog, protože přes týden je to opravdu dost nestíhací, Jo, představa je krásná věc. :)

Pics: Pinterest

V sobotu i neděli ráno jsem vstávala v sedm, a ani náhodou nesnídala v posteli, spíš v letu. :))) Na poslední chvíli, jsme se rozhodli využít mini sněhové nadílky a vyrazit na lyže. Po sobotním návratu z lyží, jsme se shodli, že dáme plánované kino. Ovšem ani mne ani manžela nenapadlo, zarezervovat lístky, protože jsme si mysleli, že je to zbytečné, že kino bude poloprázdné. K našemu velkému překvapení bylo VYPRODÁNO! Takže jsme koupili Sushi a vyrazili zpět domů. OK! další plán, dám si Sushi, vínko a přečtu si tu knížku. Změna! Knížku jsem vyměnila za posezení s rodinou, konzumace sushi zůstala a víno jsme vyměnili za šampaňské. :) Druhý den jsme neponechali nic náhodě, lístky do kina jsme si koupili dopředu a po dopoledním lyžování a rodinném obědě jsme konečně viděli film Padesátka. :))) Takže mé původní plány vzaly za své, ale nelituju, byl to akční plnohodnotný víkend a válecí relax bude muset počkat na nějaký následující.

My dvě :)

Doufám, že váš víkend byl podle plánu a vašich představ. A mé plány na nový týden? Nafotit outfit, dlouho tu žádný nebyl, připravit článek o aktuálním tématu (nechte se překvapit :) ), připravit narozeninovou oslavu pro naši Aničku, které bude už šest let a o víkendu mě čeká dámská jízda - taky narozeninová oslava (věk oslavenkyně, není důležitý, protože o to vůbec nejde :))) ). Vypadá to opět na hodně akční a hodně rychlý týden. :)

Úspěšný start do nového pracovního týdne přátelé! :)

Eliška



Žádné komentáře:

Okomentovat