2. prosince 2015

Jsem zpět!


Po dlouhé době vás všechny zdravím. Moc se omlouvám, že tu dlouho nepřibyl žádný článek, ale nebyla nálada.


Tenhle rok nepatří mezi ty vydařené a byl hodně náročný zejména na psychiku. Když už jsem si myslela, že je konec a vše špatné v tomto roce jsem si už vybrala a od teď už bude jen lépe, přišla další jobovka. A tak to bylo s menšími přestávkami celý rok. Je až neuvěřitelné kolik toho člověk vydrží. I když je důležité nepřestat věřit a doufat v lepší zítřky. Já jsem v tomhle hodně naivní tvor, pořád věřím, že lidi, svět, život, není jen špatný, že určitě bude líp. Navíc jsem bojovník, a i když jsem hodně naštvaná a smutná z toho jak je život nefér, nehodlám se vzdávat! Proto mi citát Johna Lennona mluví z duše. :)

Kdyby mi někdo tenhle rok předpovídal, řekla bych mu, že se zbláznil, že je to přitažené za vlasy, a rozhodně se tolik špatného nemůže stát a speciálně jedna věc po třetí za sebou!? Blázen! Nesmysl!

Bohužel realita je jiná a život není vždycky fér. Na druhou stranu nějakým způsobem věřím, že vše co se děje, se děje z nějakého důvodu. Takže se teď, zatím marně, snažím přijít na to, co mi tím vším, chtěl život říct a kam se bude podle toho ubírat. Zřejmě mi to bude jasné za nějakou dobu, až jednotlivé dílky do sebe zapadnou a pak řeknu: "Aha, tak proto!" Ale do té doby, budu dál věřit, že bude líp a bojovat za své sny. Protože život je jako zebra, černá a bílá a po černém pruhu musí přijít bílý! Nebo ne!?

Přeju vám hodně silných a dlouhých  bílých pruhů a ty černé ať jsou co nejtenčí, ale být musí, protože nás posiluji a nutí být lepšími. :)

 Krásný adventní čas, Vaše EllaSharlota


Žádné komentáře:

Okomentovat