10. prosince 2015

Vánoční Dress Code

Pics: Blogovin

Za 14 dní tu máme Štědrý den, přípravy jsou u mnohých v plném proudu, klasický vánoční shon je také dost běžný, tak se chvilku zastavte, zapalte si doma svíčky, ohřejte svařák, zachumlejte se do deky a přečtěte si tento článek. :)
Miluju Vánoce, striktně dodržuju první advent, kdy musí být bezpodmínečně uklizený a vyzdobený byt, protože první adventní neděli musí svítit vánoční výzdoba. Ano, pro některé jsem šílenec, ale určitě se najde spousty těch, kteří to mají podobně. Já prostě, chci mít vše připravené a v prosinci si jen užívat vánoční atmosféru a pohodu. Takže článek na téma Vánoce tu nemohl chybět, ale nechtěla jsem klasiku jako co si obléct, co nakoupit za dárky a co si přeju já. Protože takových článků je všude spousty. Rozhodla jsem se zůstat u stylu posledního článku a chci se spíše jen zamyslet a možná se dozvědět něco o vás. Taková sonda do vašich vánočních domácností a zvyků. :)

Pics: stephaniesterjovski 


Ale, abych se držela módy, o kolo které se tenhle blog točí, zamyslím se nad Štědrovečerním Dress Code. :) Zjistila jsem, že spousty rodin, moc neřeší, které oblečení si na nejkrásnější svátek v roce vezme na sebe. Což mě dost šokovalo. Od mala jsem byla vedená k tomu, že jsme se před večeří šli všichni postupně vykoupat a pak si oblékli sváteční šaty. Výjimečný den si žádá výjimečné oblečení, nebo ne?

Pics: womanandhome

Miluju pohodlné oblečení, kecky, tepláky, otrhané boyfriend džíny a podobné záležitosti. Ale když je příležitost, tak se ráda hodím do gala. :) Přijde mi to tak správné, každá příležitost si žádá své. Poslední dobou se mi zdá, že lidé a hlavně spousty žen nějak zlenivěli. Za chvilku nebude na ulici poznat, kdo je žena a kdo muž. Přijde mi, že pohodlný pánský styl zabil rafinovanou ženskost. Takže když je možnost být za "dámu", tak proč toho nevyužít!? :)

Pics: H&M

Ale abych se vrátila zpět ke Štědrovečerní večeři a rozdávání dárků, tak i když se ráda obléknu a vedu k tomu i svou rodinu. Stejně tak se rádi po pár hodinách převlékneme do pohodlného oblečení, dáme si kávu nebo svařené víno, povídáme si, děti si hrají s novými dárky, mrkneme na pohádku nebo si zahrajeme nějakou společenskou hru, prostě pohoda. V tu chvíli jsem šťastná a je mi krásně.

Pics: @extrapetite

Takže za mě zlatá střední cesta, ráda se slavnostně nastrojím, ale pak se taky ráda "zachumlám" do pohodlného měkoučkého oblčení. Protože konkrétně Štědrý den je sice slavnostní, ale také je to svým způsobem intimní záležitost, jste tam jen vy a vaše rodina, a tak ať už velká večerní nebo tepláky, je důležité, aby vám bylo krásně a cítili jste se dobře.



A jak to máte na Štědrý večer doma vy? Jste ve slavnostním nebo raději pohodlně v domácím outfitu? Napište mi do komentářů nebo na FB o vašich zvycích a vůbec vnímání tohohle krásného období na konci roku. :)



Pics: Pinterest a Calzedonia

Hezký den Vaše Ella














Žádné komentáře:

Okomentovat