6. září 2015

Moje "Skin-care routine"


Po článku o mých oblíbených produktech na tělo, přichází na řadu péče o pleť. S produkty na pleť to mám podobně jako s těmi na tělo. Základ je stejný, jeho značky střídám. :)





Odličuju se čisticí pěnou pro normální a smíšenou pleť NIVEA . Tou si odlíčím a očistím pleť a pak ještě na dočištění použiju micerální vodu. Značky micerálních vod střídám hodně, nyní používám DERMACOL Hyaluron micellar lotion. Vzhledem k tomu, že mám prodloužené řasy, tak si oči líčím minimálně, ale když už k tomu dojde, tak je odličuji jedině micerální vodou, protože neobsahuje žádné olejové složky, které nejsou na umělé řasy vhodné. Odličovací ubrousky používám hodně na cestách, a když spěchám.

LAROCHE-POSAY termální voda // ORIFLAME ECOLLAGEN denní, noční a denní krém s SPF 30 // VASELINE vazelína s aloe vera

Večer po odlíčení si na pleť nastříkám termální vodu a poté nanesu noční krém. Jednak se mi osvěží pleť, je hydratovaná a krém se lépe nanáší, vlastně je ho pak i menší spotřeba. Možná to někomu bude připadat zvláštní, ale mě to tak vyhovuje. Na noc si natřu rty klasickou vazelínou. Ráno před nanesením denního krému pleť znovu osvěžím termální vodou. :) Zkuste to! Teď v létě používám denní krém s SPF 30. Než se začnu líčit, nechám krém alespoň 15 min vstřebat. 

Zkuste před nanesením pleťového krému použít termální vodu a dejte mi vědět, jaký z toho máte dojem!? Budu ráda za váš názor :)

Mějte se krásně! E.


Žádné komentáře:

Okomentovat