8. září 2015

Neformální pátek :)


Ne, já nemusím striktně dodržovat business look. Díky bohu! :) Můžu se tak do práce oblíkat podle momentální nálady a inspirace. Ale vzhledem k tomu, že jsem tento outfit měla na sobě v pátek v práci, byl název dnešního příspěvku jasný. Až při pohledu na fotky mě napadlo, že džíny mají barvu, jako kdybych vůbec nebyla oblečená. :) S klidem bych je mohla použít, kdybych dostala úkol přijít "Oblečená - neoblečená" :) Co se týká úvodní fotky, kde jsem hned třikrát, tak při jejím vzniku, jsem si trošku připadala jako planeta na oběžné dráze, fakt jsem se pobavila. Fotit někde na náměstí, tak mě zavřou rovnou do blázince. :)))









H&M košile // ZARA džíny // F&F boty // PRIMARK náhrdelník // FOSSIL náramky // MICHAEL KORS hodinky // EVE HANDMADE BIJOU náramek 


V čem chodíte do práce nejčastěji vy? 

Hezký den, vaše Ella :-*











Žádné komentáře:

Okomentovat