14. července 2015

Výhra s ELLE Beauty Lounge 2015


Miluju módní časopisy, miluju je on-line, na sociálních sítích, ale the best je pořád tištěná verze, hmatatelný časopis, ve kterém můžu listovat, můžu si do něj dělat svoje poznámky, je umaštěný od opalovacího krému a mokrý od vody, sem tam i možná politý nějakým koktejlem, či ledovou kávou,..



Výhra s ELLE Beauty Lounge 2015


Ano já vím, že se teď někteří chytáte za hlavu a máte mě za barbara, který si neváží posvátnosti, ale když mě právě tohle hrozně baví. Víc než vyžehlený časopis, kteří si někteří jedinci málem prohlížejí v bílých rukavicích. :) (můj manžel je ten případ, sice nepoužívá rukavice, ale při sebemenším ohnutí rohu časopisu se málem křižuje).



Nicméně, můj favorit mezi módními magazíny je ELLE, a proto jej sleduji na sociálních sítích i on-line. A když aktivovali po roce web http://beautylounge.elle.cz/ , tak bylo opět o radost a sledování víc. 26.6. v EBL vyhlásili soutěž o hvězdnou proměnu. Představa, že se dostanu tam, kam se dostanou jen pozvaní, kde to krásně voní, kde jsou tři patra plná kosmetiky, oblečení, bot, šperků a úžasných lidí, kteří z vás udělají Star, tahle představa mě hodně na lákala. Vytáhla jsem oblečení a i přesto, že teploměr venku ukazoval skoro 30 stupňů a v našem podkrovním bytě to nebylo o moc chladnější, tak jsem se převlékala, kombinovala a manžel fotil a hodnotil. Nakonec jsme z toho vybrali podle nás nejlepší model na lázeňskou kolonádu. A světe div se, ono to vyšlo!!!




 PS: mám za sebou nádherný zážitek v EBL, o kterém vám v nejbližší době napíšu rozsáhlý článek. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat