31. července 2015

Odpoledne v ELLE Beauty lounge

Fotky z Instagrafcz u vstupu do hotelu
Když jsme 6.7. dopoledne odjížděli do Karlových Varů, byla jsem ještě celkem klidná a těšila jsem se. To se ovšem začalo měnit, hned jak jsme přišli na kolonádu a já před sebou uviděla hotel Thermal. Už jsem mírně znervózněla a začala sledovat čas. Přeci jen k hotelu Quisisana palace, ve kterém se na 14 dní ubytoval ELLE Beuty Lounge je od Thermalu vzdálen asi 1,5 km pěší chůzí. Nejvyšší stupeň nervozity se dostavil, když jsme dorazili před Grandhotel Pupp naproti kterému, přes řeku Teplou, leží hotel Quisisana, tou dobou sídlo EBL. Při pohledu na zlatá nafouknutá písmena visící na prvním z balkónů známá jen z fotek webu EBL, my začalo docházet, že jsem opravdu tady a opravdu můžu jít tam, kam mohou jen zvaní.




Zlatý nápis ELLE :)
Začátek rozlehlého působiště EBL začíná v prvním patře hotelu. Kde mne přivítala hosteska v úžasné ELLE sukni. A uvedla mě do vstupního pokoje, kde to neskutečně vonělo směsí parfémů od Guerlain, které jsou nejen na toaletě EBL, ale i v ostatních místnostech, takže se mohou všichni vonět podle libosti. Hned jsem se do jednoho z parfémů La Petite Robe Noire Couture zamilovala a musela jsem si ho pořídit. Asi už navždy budu mít tuto vůni spojenou s tímto zážitkem.
To, že bylo EBL od nábytku, přes obrazy a dekorace až po čokoládu Merci, šampaňské Möet & Chandon a výbornou kávu Delonghi, naprosto stylové nemusím asi vůbec zdůrazňovat a popisovat, protože Styl EBL je vidět na každé fotce. Více o tom, kdo pomohl zajisti EBL styl a rozmazlování návštěvníků se dočtete přímo na stránkách http://beautylounge.elle.cz/.

Zdroj: EBL

Nejprve jsem šla k rukám kadeřnice Anetky, se kterou jsme se shodly, že nebudeme česat žádné složitosti a zůstaneme u jednoduchého na léto ideálního rybího copu. Veškerou péči o vlasy všech návštěvníků obstaral tým Toni&Guy a jejich produkty. Mimochodem lak na vlasy od Toni&Guy jsem si odnesla i jako jeden z dárků. :)

Po účesu jsem šla do salónku týmu Guerlain a make-up artistka Vlaďka mi vytvořila velmi jemný a přirozený make-up. Nejvíc mě dostaly oči, na které použila několik odstínů mezi nimiž byste marně hledali ostré přechody a přesně rozeznali, které odstíny použila. S kosmetikou Guerlain, jsem se setkala, do slova na vlastní kůži, poprvé a byla jsem nadšená jejich jemnou parfemací. 

Vedle mě se nechávala zkrášlovat herečka Petra Nesvačilová, před mnou na židli seděla producentka dokumentárních filmů Hanka Třeštíková. A po celou dobu mé přítomnosti v EBL se  v neskutečně pozitivní náladě pohybovala modelka a čelistka Terezie Kovalová. Ovšem největší známou osobností, která se s se mnou zkrášlovala, byla bezesporu Dagmar Havlová. To je opravdu Dáma. Celou dobu se usmívala a byla moc milá. Marně byste v ní hledali temperamentní Andreu Holanovou z Chobotniček. :)

Spolu s se mnou vyhrála ještě další milovnice módy, Milada. Čekání, až i ji vizážistka Markéta nalíčí, jsem si zkracovala v salónku s barem, s koktejlem v ruce. Paráda!

Pak se nám představila "dáma v růžové" Marcela Hanke, dáma v růžové proto, že ten den na sobě měla nádherné košilové šaty, fuchsiové barvy a k nim růžové vlasy. Říkala, že když šla po ulici, tak se za ní lidi otáčeli a říkali, že prý slečna má asi ráda růžovou. :-D Marcela byla v podstatě režisérka. Sekundoval jí kameraman Michal, který měl s námi trpělivost a dokázal, že jsme jeho kameru pojaly za nejlepší kamarádku. A nedílnou součástí tohoto Media týmu byla fotografka Adriana. Na první pohled nenápadná, ale se skvělými nápady na pózy a mrkněte na její Instagram, je to chameleon @kocourova .

Michal a Marcela
foto: Adriana Fialová
Takže Marcela nás odvedla o poschodí výš, kde měly své salónky Lindex a F&F. Začínaly jsme outfitem od Lindex, který už měla stylistka Lenka Kermes pro nás připravený. Moc se mi líbilo, že nás do ničeho nenutila, ale naopak jsme do složení celkového outfitu mohly zasahovat samy. Když jsme se oblékly a vyšly z poza paravanu už tam stála Marcela s dalším koktejlem v ruce a vysmátá nám ho podává, prý na uvolnění. :) Začala nám říkat co máme dělat, kam si stoupnout a předváděla nám své představy, jak by chtěla, aby daný záběr vypadal, zkrátka tím odstartovala dvouhodinový maraton focení a točení. Že budu mít zkušenost z prací modelek, tak to jsem vážně nečekala. Čekala jsem, že nám obléknou jeden outfit, ve kterém nás nafotí a bude, ale že budu mít takovýhle zážitek... 

Fotili jsme v prostředí EBL, před hotelem, v parku, na kolonádě. Celkem jsme oblékly tři outfity, Jeden od Lindex a dva od F&F. A musím říct, že nejlépe jsem se cítila ve třetím outfitu, černém overalu od F&F (už ho mám doma ve skříni i se zlatýma espadrilkama a psaníčkem). Mezi focením a natáčením nám Marcela nosila koktejly, pokaždé jiný, aby jsme prý ochutnaly co nejvíc. Takže když jsme točili jedny z posledních záběrů před Puppem, jako že jdeme v 5 hodin ráno z Becher´s baru, tak už mi to po nějakých třech, čtyřech koktejlech nečinilo vůbec žádný problém. :)

Sečteno podtrženo, i když bylo strašně těžké, dělat přirozené pózy s kamerou 5 cm od obličeje, a když jsme každý obraz natáčeli třeba třikrát, čtyřikrát ( záběr na celek, na detail, na chůzi,..), tak jsem si to moc užila a na chvilku se cítila jako opravdová modelka, i když to práce není v tomto směru vůbec lehká. Bavilo mě jak se lidi zastavují a koukají co to tam vyvádíme, bavilo mě být opečovávaná, a svým způsobem středem pozornosti. Když přišel konec, tak mi to bylo trochu líto, a vůbec se mi z navoněného a stylového EBL nechtělo. S Miladou jsme nemohly opustit EBL aniž bychom si nepořídily fotku na slavném balkóně ze zlatým nápisem ELLE. :)



Bylo to krásně ztrávené odpoledne, při kterém jsem mohla sledovat lidi, kteří svou práci milují a je to na ní vidět. Opět jsem si potvrdila, že i za málo peněz se dá stylově obléknout a být za hvězdu. Do EBL jsem se vrátila ještě 11.7., protože jsem se dohodla přímo s F&F, že si od nich po skončení festivalu oba outfity, které jsem měla na sobě odkoupím. Samozřejmě, že jsem odjížděla i s něčím navíc, ale výčitky jsem neměla. Výtěžek z prodaných věcí, věnovalo F&F na  děti z dětského domova Sedloňov na vybavení do školy. Tleksám!!!

Děkuji celému týmu ELLE beauty lounge za nezapomenutelný zážitek.

A tady je můj outfit No. 1


Foto: Adriana Fialová
Mrkněte se na http://beautylounge.elle.cz/ , kde najdete nejen kompletní fotogalerii z našeho dne včetně videa, ale i spousty jiných zajímavých fotek, videí a článků z celých 14ti dnů působení EBL na KVIFF 2015.










Žádné komentáře:

Okomentovat