2. srpna 2015

Moje MUST HAVE na vlsy



Přemýšlela jsem, kterým článkem začít rubriku krása. Vzhledem k tomu, že vlasy, jsou korunou krásy a já se s tímto tvrzením naprosto ztotožňuji, tak padla jasná volba, na mé základní a nezbytné potřeby na vlasy. 


Mám poměrně husté vlasy, v současné době obarvené ve stylu Ombre. Takže konce vlasů jsou vysušené, i když jim věnuji maximální péči. K jejich stavu nepřispívá ani skutečnost, že strašně ráda nosím vlasy rozpuštěné. Takže nejen, že jsou konce vysušené od melírů, ale ještě jsou obroušené, jak se mi povalují po zádech.

Vlasy si myji tak dvakrát až třikrát týdně, podle toho jaké účesy nosím a jak moc sportuji. I když suchý šampón po sportu je můj věrný kamarád, ale o tom zase v jiném článku. :) Bohužel nemůžu praktikovat, že si vlasy umyji a nechám volně uschnout. Vlní se mi a mají sklon krepatět. Takže poctivě foukám, cca 30 minut! Miluju totiž objem! :)


Vlasy si nejprve umyju šampónem od L´Oreal, Elseve Volume collagen. Protože první mytí je o čištění vlasů od stylingových přípravků a prachu. V podstatě je jedno, který šampon použijete, ale určitě je zbytečné použít rovnou šampon, který vám například řeší suché vlasy, protože se k vlasům dostane až ve druhém mytí, kdy už je prvotní "špína" smytá. Nyní jsem u Oriflame objevila šampón, kondicionér a masku pro šedivé a vysušené vlasy Oriflame, HairX Advanced, Timeresist. Ale věřte, že je absolutně top i na suché a krepaté vlasy. Po umytí máte vlasy krásně hebké, o jemné parfemaci nemluvě. Šampony vždy důkladně vypláchnu. Poté použiji kondicionér, nechám chvilku působit a opět důkladně opláchnu. Vymačkám z vlasů přebytečnou vodu a zabalím je do ručníku. 


Vlasy jemně vysuším ručníkem a rozčešu kartáčem pro dlouhé vlasy Dtangler MAGIC. Nejlepší je, když mám čas a vlasy mi proschnou na vzduchu. Když spěchám prosuším je v předklonu fénem, studeným vzduchem. Vystřídala jsem už spoustu fénů, od profi až po vyhlášené značky, ale profi-fény jsou sice výkonné, ale dost těžké a vyhlášené značky mi nevydržely nikdy ani do konce záruční doby. Teď zkouším fén z Lidlu za 299,- Kč se zárukou na tři roky. Je to No name značka, ale fouká stejně jako jeho značkový předchůdce, váží polovičku a zatím jsem spokojená. Tak uvidíme, jestli vydrží přes záruku. 

Vlasy si foukám přes velký kulatý kartáč, odděluju si jednotlivé vlasové partie a postupuju od krku k temeni, pramen po prameni.

Zdroj: WELLA


Po vyfoukání nechám vlasy chvilku vystydnout, a na konečky nanesu olejíček pro uhlazení a vyživení, aktuálně používám WELLA Professionals, Luxe Oil. Teď jsem dostala na ostestování  novinku od Oriflame, byla jsme moc spokojená a už ho mám objednaný. :) Nabízejí dva druhy ELEO Protecting Oil a ELEO Smoothening Oil. Vyzkoušejte!

Zdroj: beautybybas.com

 Níže fotka před a po vyfoukání. Příští návštěvu kadeřníka budeme dobarvovat Ombre a zastřihávat konečky, které to už zoufale potřebují. Ještě mě ale čeká dovolená u moře, takže po návratu, bude potřeba vlasy extra hýčkat. :)

Vlasy volně uschlé                       Vlasy po vyfoukání 



Žádné komentáře:

Okomentovat