14. července 2015

Jak jsem se rozhodla, že budu psát blog


O tom, že začnu psát blog uvažuji už delší dobu, ale nikdy jsem na to nenašla odvahu, nebo možná hnací motor. Svět módy a "Dokonalého světa" mě láká a baví, ale přeci jen, nechci dělat něco napůl a bez stylu. :) Navíc jsem maminkou pětileté holčičky, manželkou úžasného chlapa a chodím do práce, kde bych já! vzala čas na blog.


Jenže znáte to, červík je červík a žije si v té vaší hlavě a nedá vám spát. Tak jsem si založila Instagram @ellasharlota , na který vkládám všechny své postřehy, zážitky, outfity a podobné pro mě zajímavé věci. A strašně mě to baví. :) Jenže instagram je téměř bez práce, cvaknete fotku, postnete napíšete hastag(y) a děj se vůle boží. Ale BLOG! to už zodpovědnost, tedy alespoň pro mě, pokud to má za něco stát.

Jenže pak jsem navštívila v rámci výhry Elle Beauty Lounge, zapracovala na mě ještě kamarádka a já zakládám blog. :) Takže přeji sobě i vám hodně štěstí a inspirace.

Žádné komentáře:

Okomentovat