14. srpna 2017

HOŘČICOVÁ SUKNĚ


Předem se omlouvám, že tu poslední dobou chybí módní inspirace. Ne, že bych přestala sledovat módu, ale s blížícím se datem porodu, se mi na nové oblečení chce koukat méně a méně, protože si ho teď
kupovat je nesmysl. A to je mi trochu líto, ale hned jak porodím a dostanu se trochu do formy, slibuji, že se na módu vrhnu opět plnou silou. I když už nyní přiznávám, že mi to asi nedá, nezveřejnit i články o tom jaké to je být dvojnásobnou matkou nebo jak dopnu nebo nedopnu oblíbené džíny. :)))

Článek jsem nazvala Hořčicová sukně. Důvod je samozřejmě ten, že je v mém šatníku nová, ale také ten, že ji málem potkal podobný osud jako v současnosti jiné netěhotenské kousky oblečení, tedy, že jsem ji původně nekoupila. :) To že je těhotenská móda i v dnešní době tragická, jsem tu už párkrát zmiňovala. Je to velká škoda. I budoucí maminky, mohou chodit pohodlně, přesto zajímavě oblečeny. Už minimálně pro jejich psychickou pohodu, kdy je nesmírně důležité, aby se nastávající maminka i ve vyšším stupni těhotenství cítila sebevědomě a šik. Musím říct, že jsem s tím do nedávna celkem úspěšně bojovala. Díky oversize kouskům oblečení, maxi šatům a sukním, jsem byla nucena nakoupit jen minimum těhotenských kousků. Ovšem poslední týden, s blížícím se datem porodu a stále rostoucím bříškem, mi začínají být trička krátká nebo díky bříšku neforemná. :) Takže se mi velmi tenčí možnosti kombinování a doufám, že Kubík, se rozhodne jít brzy na svět. :)

Ale zpět k sukni. :) Poprvé jsem ji uviděla v Německu, je z Orsay a byla ve slevě. Převracela jsem ji tam v ruce a nakonec si ji vyzkoušela. Jenže v kabince už na mě šly myšlenky, že je to zbytečné, že teď ji budu muset stejně nosit pod břichem ohrnutou, že si počkám až porodím, atd... Vrátila jsem ji na štendr s tím, že se pro ni případně vrátím. No nevrátila jsem se se. Ale už v autě při cestě domů, jsem pochybovala o svém rozhodnutí. Vždyť to byla dlouhá, splývavá sukně, naprosto úžasné barvy, kterou přece 100% utahám i po porodu. No klasika! :))) Tohle se odehrálo jednu sobotu a hned v pondělí, už jsem mazala do nejbližšího Orsay a cestou se modlila, aby tam sukni měli. Díkybohu měli, poslední v mé velikosti a ve stejné slevě jako v Německu! Hurá!!! I přesto, že razím heslo, že pokud někde něco objevím a sedne mi to, je lepší to koupit hned, když to lze, než pak zoufale běhat po obchodech a shánět tu potřebnou věc, kterou jako na potvoru zrovna nemají,  i když ještě před pár dny té dané věci měli všude plno, tak i přesto takhle blbnu! :) Takže rada na závěr!? Pokud se vám něco líbí, a vaše peněženka to přežije, kupte si to hned, teď, spontánně. :)




Milované náramky, moje "must have" a už mám vyhlédnuté další! :)
sako // H&M, těhotenské tričko // H&M, sukně // ORSAY, pantofle // TAMARIS, kabelka // GABBI.CZ

Žádné komentáře:

Okomentovat