12. prosince 2016

KHAKI PARKA


Už týden bojuju s virózou, a zatím prohrávám. Když už si myslím, že vyhrávám, druhý den jedeme na novo. Bohužel v tomto období nic zvláštního. Problém je, že nemám vůbec prostor, zůstat alespoň jeden den v posteli. Pořád se něco děje. :) Minulý týden jsem dva dny trávila ve sklepních prostorách
našeho obchodního centra, kde probíhal Veletrh škol, kterého si účastnila i naše firma. Byla tam celkem zima. Takže na mém nakřáplém stavu, mi to rozhodně nepřidalo. A to jsem se oblékla teple, ale jsem fakt hodně zimomřivá, takže by nejlepší bylo, mít vyhřívanou bundu a boty. :))) Nic méně, jak jsem již zmiňovala na svých sociálních sítích, jsme moc ráda za návrat huňatých oversize svetrů na módní scénu. Člověk se do nich zabalí a cítí se jako v teplé měkoučké dece. Tenhle šedivý z H&M jsem koupila v Německu. Má po stranách rozparky, takže krásně vypadá, když si pod něj vezmete třeba saténovou košilku s krajkou, která díky průstřihům, rafinovaně vykukuje. :) Další módní hit je barva khaki. Nosí se úplně na všem a vůbec se nemusíte bát, že byste vypadali jako vyznavači army stylu. :) Opět záleží na celkové kombinaci outfitu. Pokud z toho máte strach, zvolte jen jeden kus oblečení v této barvě. Parka, kterou mám na sobě, je 2v1. Uvnitř se skrývá ještě, další bundička, kterou můžete nosit samostatně nebo jejím vyjmutím odlehčit párce, aby nebyla tak teplá. Přeju vám krásný třetí adventní týden. :)






parka // ZARA, svetr // H&M, kalhoty // C&A, sněhule // TOM TAILOR, čepice // PEPCO

Žádné komentáře:

Okomentovat