7. listopadu 2016

JAK NA ŠPATNOU NÁLADU?



Mám za sebou podzimní depku. Teda alespoň doufám, že už je za mnou.:) Nejdřív jsem byla vyšťavená psychicky, pak se k tomu ještě přidalo i fyzické vyčerpání a já ulehla do postele. Prostě jak se to říká, tělo si samo řekne, co potřebuje. A to moje si řeklo, že chce prospat skoro dva dny v kuse. Nebavilo mě si číst ani sledovat film natož psát blog. Chtěla jsem jen spát.


Troufám si říct, že na každého z nás jednou za čas padne melancholická nálada, pochybování o tom, jestli to, co děláme je správně, zda to má smysl a nehoníme se za něčím, co vůbec nemá budoucnost. A v kombinaci s únavou, je na depku zaděláno. Já, takto začala mít pochybnosti o mém blogování. Říkala jsem si, že ta práce s tím spojená, ten čas s tím strávený, jestli mi to za to stojí!? Úspěšných blogů už je tolik, že uspět mezi nimi je skoro nemožné. Současně vím, že úspěch sám od sebe nepřijde. Je potřeba píle, trpělivost, nápady, ale i trocha toho štěstí, být včas na správném místě. :) Zkrátka bez práce, nejsou koláče. A já jsem moc ráda, že je vás na druhou stranu poměrně dost, kteří mě sledujete, podporujete a blog se vám líbí. A za to vám děkuji. Jste má podpora a hnací motor. :-*

Ale jak si zlepšit náladu, dobít energii a odehnat chmury? Na to mám pár osvědčených receptů, které mi zatím vždy pomohly.

@pinterest

1. Spánek
Spánek je nejsladší na světě. Dokud budete unavení, těžko zaženete špatnou náladu. Proto je dobré se nejprve pořádně vyspat. Já vím, není to lehké, zvlášť, když máte pocit, že je to vlastně ztráta času, ale jak jsem psala v úvodu, tělo si stejně řekne, co potřebuje.

@pinterest


2. Cvičení
Teď nejde o to, jestli chceme ladit formu před létem. Endorfiny vážně umí divy. Všimla jsem si, že když mám čas pravidelně cvičit, je mi krásně a špatné myšlenky má mysl nepřipouští. Na pochroumanou psychiku, je naprosto bezkonkurenční jóga. To je balzám na duši i tělo.

@pinterest

3. Procházka
Cvičit a zároveň si pročistit hlavu můžete i na procházce, ať už sami nebo s někým blízkým. A teď na podzim, jsou ty procházky tak barevné, že vám rozzáří nejen oči.

@pinterest

4. Čtení
Uvařte si oblíbený horký nápoj nebo nalijte skleničku vína, zachumlejte se do deky a přečtěte si knížku. Ale ne žádné psychologické drama, něco pozitivně naladěného, co vám zvedne náladu. Doporučuji třeba Poslední aristokratu od Evžena Bočka.

www.filmer.cz, www.dvdedice.cz

5. Film
U tohoto bodu v podstatě platí to samé, jako u předchozího. Mě třeba filmy hodně pomáhají. Miluju staré černobílé filmy nebo staré české komedie. Opět nejde o žádnou hlubokou pointu děje, ale o to, aby mi bylo dobře, aby mě film bavil a zahřál na duši. Musím říct, že nemám jeden zaručený film. To, na co se budu ve finále dívat, ovlivňuje mé celkové rozpoložení.

Tohle jsou mé tipy, jak si zlepšit náladu. A co pomáhá vám? Budu ráda, když mi napíšete buď přímo sem do komentářů nebo Facebook a Instagram. Můžete mi také napsat, jaké téma / článek by vás zajímal. Mějte se krásně a nenechte chmury lomcovat vaší náladou. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat