20. října 2016

BE CREATIVE


Určitě jste zaznamenali, že se nám vrátil další trend. Nášivky! Ano, nažehlovačky a nášivky slaví svůj triumfální návrat. A dávají se na vše. Bundy, mikiny, kalhoty, boty, kabelky dokonce i čepice. Prostě obrázky vládnou módě. :)

Díky tomuto trendu, je opět velmi jednoduché recyklovat staré oblečení a udělat z něj super módní kousek. A dokonce, nemusíte být ani nijak extra zruční. Já jsem se vyřádila na bundě manžela. Už loni, jsem mu ji "zakázala" nosit, nebylo to ono. :) Letos mi při třídění oblečení přišla pod ruku a mě při pohledu na ni, zachvátila kreativita. :D Oversize parku, nemůžu nechat ležet ladem nebo ji nedejbože vyhodit. :)



Kromě nažehlovaček je také velmi moderní, nechat si oblečení nebo boty "postříkat". Dosáhnete tím tak originálního vzhledu.

@pinterest
Nechala jsem se tedy inspirovat, nakoupila barvy na textil, nášivky, a začala tvořit. :) Ještě k nášivkám, s těmi jsem měla trochu problém. Ve švadlence, moc na výběr neměli, pokud tedy zrovna nechcete vyloženě dětské motivy. Takže doporučuji FLER , kde si vyberete. Případně jestli nespěcháte, nepřeberné množství nažehlovaček najdete na AliExpress. Barvy na textil koupíte normálně v papírnictví.
Nejprve jsem si na papír namalovala záda bundy, abych si udělala představu o celkovém rozvržení. Chtěla jsem využít možnosti napsat si nabudu co chci a udělat si trochu reklamu. :) Jasně, chce to zase jistou dávku odvahy, ale na druhou stranu mám mít na oblečení napsanou značku firmy nebo svoji!? :) Když jsem byla spokojená s papírovým návrhem, nakreslila jsem si vše křídou na bundu, přece jen záda bundy a papír A4, není úplně srovnatelný. Po tomto úkonu, už jsem křídu obtahovala barvou na textil. Postup je takový, že první vrstva schne cca 2-3 hodiny. Druhá vrstva by se pak měla nechat tři dny zatvrdnout. Po třech dnech jsem bundu vyprala a teprve potom nažehlovala. Po nažehlení, určitě alespoň na pár místech, každou nažehlovačku k oděvu přišijte! Nažehlovačky moc nedrží, zvlášť u větších a těžších obrázků.
A co mě na tom nejvíc bavilo!? Nechala jsem volnou ruku i mé dceři, aby mi bundu také vylepšila, takže na levé spodní kapse mám od ní namalovanou kytičku a písmeno A. :) Kdybyste viděli tu radost jakou z toho měla! Paráda. :)








parka // VINTAGE, ripped jeans // H&M, boty // DAISY STREET, pánská košile // F&F, šátek // LINDEX

1 komentář:

  1. Bunda hned prokoukla 👍 Ja propadla predelavani a vylepsovani pred rokem.Pracuji v grafickem studiu a skoro vse se da potisknout originalne.At uz jednoduchou nazehlovackou,napisem nebo digitalnim tiskem.Fantazii se meze nekladou 😉 Cena je prijatelna a dost veci pro holcicky i pro me tak dostalo hodne originalni vzhled.Sama jsem kolikrat koukala co vse se da potisknout,dokonce i kalhotky 😂 Takze nevahejte 👍

    OdpovědětVymazat