20. dubna 2016

Boho Chic Details


Můj oblíbený styl 70. let - Boho Chic. Úplně mě pohltil, jsem zamilovaná! :) Nevím čím to je, jestli tou dobou, kdy vznikal nebo tím, že jste v outfitech inspirovaní hippies tak nespoutaní a volní, ale já se v něm cítím uvolněně, pohodově a sexy. 

Baví mě i proto, že má hodně variací a evokuje ve mě slunce. Buď můžete vypadat jak z festivalu "Coachella" a namixovat všechny jeho prvky dohromady, a nebo na běžné denní nošení použít jen pár jeho detailů. A právě proto, aby se vám tenhle styl dobře mixoval, jsem se zaměřila na jeho doplňky.


1. Náhrdelníky


Boho chic je o barvách, střapcích, vrstvení a kombinování zdánlivě nekombinovatelného. Kombinujte několik náhrdelníků nebo řetízků najednou. Podle zbylého oblečení použijte buď výraznější náhrdelníky nebo jednoduší řetízky. Naprosto super vypadá šátek na krku. :)

2. Náramky a prsteny


Stejně jako můžete vrstvit řetízky, tak vrstvěte náramky. Je jedno, jestli jsou bavlněné, kovové nebo korálkové, hlavně ať jsou barevné. Jednoduchými prstýnky ozdobte klidně všechny prsty, použijte výraznější a dejte jen na některé a nebo opět kombinujte. Ale osobně bych se držela pravidla buď výraznější ruce nebo krk. :)

3. Boty


Rozhodně neschovávejte ty kotníčkové, jsou krásné k šatům s romantickým potiskem. A klasicky jakékoliv kožené sandálky, barevné s třásněmi a šněrováním jsou trefa do černého. Ostatně o botách jsem se již zmiňovala TADY.

4. Kabelka


I když budete jen v černých "ripped"  džínách a jednoduchém bavlněném tričku, s barvenou kabelkou, plné blýskavých ozdob a třásní, dostane tenhle outfit zajímavý nádech boho stylu. Nejste-li tak odvážná nebo se hodně výrazná kabelka nehodí k celku, zkuste třeba jednoduchou variantu ve stylu jezdecké brašny.  

5. Tetování


Zlaté a stříbrné tetování bylo hitem už loňské léto a stále to platí. A k boho stylu se krásně hodí. Jen počkejte, až se trošku opálíte, nebo použijte samoopalovák. Na opálené kůži tetování vynikne podstatně víc. :) Na denní nošení zvolte střízlivější variantu, ale na dovolené se klidně odvažte. :)

Pictures: Pinterest


Ještě tu chybí jeden velmi důležitý bod a tím, jsou vlasy! Ale ty si zaslouží vlastní článek, takže o těch příště. :)

Peace, Love & happiness.
Ella













Žádné komentáře:

Okomentovat