5. října 2015

Nech na hlavě


Vítám vás v novém týdnu, minulý týden jsem v příspěvcích trochu pokulhávala, tak si tento týden pokusím napravit reputaci. :) Jsem ráda, že pomalu, ale jistě začíná fungovat zpětná vazba, na které mi tak záleží. Podle vašich reakcí, dotazů a připomínek, pak lépe rozpoznám, který článek by vás zajímal. Jak nosit klobouk, je jeden z dotazů, který jsem dostala, takže jdeme na to.

Klobouk a celebrity
Nebudu vám lhát, na nošení klobouku je potřeba jistá dávka odvahy. Ve velkém městě ani ne, ale menší města tento trend vstřebávají pomalu, takže pokud jste z maloměsta, připravte se na občasné zírání kolem jdoucích. Další fakt je ten, že klobouk líp vypadá s delšími vlasy než krátkými, i když výjimka potvrzuje pravidlo. :) Klobouk, je sám o sobě dost výrazný doplněk, má tu schopnost, povznést váš outfit o třídu výš, ale stejně jako u náhrdelníků je třeba držet se hesla, že v jednoduchosti je krása. Prostě čím výraznější model klobouku zvolíte tím střízlivější buďte ve zbytku outfitu. Pokud máte odvahy na rozdávání, zkuste to jako Carrie a Samantha :)



Já si klobouky oblíbila, protože nejen, že obzvláštní běžný outfit, ale při "Bad Hair Day" jsou skvělá záchrana! :)

Krásné pondělí! E.

Žádné komentáře:

Okomentovat