29. září 2015

V hlavní roli - PÁNSKÁ KOŠILE


Taky už jste sáhly svému partnerovi do skříně a půjčily si jeho oblečení? Já poprvé, ale moc mě to bavilo. :) Manžel se jen držel za hlavu a rezignovaně prohlásil: " Zabereš tři čtvrtě skříně a ještě bereš moje věci!" :))) Největší legraci z toho měla naše Anička, pro kterou maminka, co "ukradne" tatínkovi košili, byla hrdinka, a tak o tom vyprávěla každému na potkání. :)))





Nicméně, když ráno stojíte před skříní a máte pocit, že i když skříň praská ve švech, vy zrovna nemáte nic na sebe, kombinace černých kalhot a bílé košile (která nemusí být pánská, ale s ní je to větší sranda) je prověřená jistota. V košili jsem absolvovala běžný kancelářský den, rodičovské schůzky ve školce a doma jsem svlékla kalhoty a běhala po bytě jen v košili. Prostě pohodlí. :) A o tom, že je pánská košile na ženském těle sexy se snad ani zmiňovat nemusím. :)








H&M kardigan // MICHAEL KORS kabelka // BOTOVO.CZ boty // GUESS kalhoty // H&M náhrdelník // TCHIBO pánská košile

Krásný den vám přeje EllaSharlota v pánské košili :)))

Žádné komentáře:

Okomentovat