26. srpna 2015

Moji pomocníci v péči o tělo



Dneska vám představím své nezbytnosti při péči o tělo. Nejsem věrná jedné značce, spíše je chaoticky střídám. :) Ale pár stálic mám nebo se k nim ráda vracím. Jednou mě zaujme obal, jindy naláká reklama, pak zase dám na doporučení, zkrátka zkouším a testuju. Někdy se zadaří, jindy naletím.



Sprchové gely většinou střídám, ale nejčastěji vyhrává právě Bourjois nebo Dove. Asi před rokem jsem objevila u firmy Oriflame, SWEDISH SPA Exfoilating Body Scrub. Je to peeling, po kterém je pleť krásně jemná a promaštěná. Používám ho tak 1-2 do týdne. Tohle je moje stálice a nedám na něj dopustit.


Mám suchou pokožku. Už jsem se naučila, že pokaždé sprše nebo koupeli se celá namažu. Stal se z toho takový můj rituál. Hodně používám tělová mléka od GARNIER . Nedávno jsem objevila Reshaping Cream od NIVEA. Z toho jsem v současné době nadšená, takže zatím jeho výměnu nechystám. :) Většinou se mažu až ráno po ranní sprše, aby mi hydratace vydržela až do večera. Od Oriflame jsem si z řady SWEDIS SPA, ještě oblíbila Anti-cellulite Cream. Při jeho pravidelném používání, alespoň jednou denně opravdu vidím výsledky. Celulitida Vám sice díky tomuto krému sama nezmizí, ale dokáže zmírnit její viditelnost, navíc je hodně hydratační, což je jeho velké plus.
Nejsem typ člověka, který se nadměrně potí. Takže používám běžné deodoranty a nejsem nucena experimentovat. Dlouho jsem používala, tuhé deodoranty, ale v poslední době jsem si oblíbila spreje a většinou vyhrává ten od GARNIER Mineral Invisible.


Kokosový olej mám v koupelně pořád. Má tolik využití. Kupuji ho v DM Drogerii, kde mají buď Purity Vision BIO kokosový olej, nebo ALNATURA Kokosöl nativ. Tak jednou za čtrnáct dní, v létě častěji, ho nanesu na celé tělo a zabalím se do županu. Pokožka je krásně promaštěná a voňavá. Vzhledem k tomu, že si vlasy barvím technikou Ombre, mám hodně suché konečky. Takže když si chci ráno umýt vlasy, nanesu večer kokosový olej do odbarvených délek vlasů, svážu je na temeni hlavy do uzlu a nechám přes noc působit. Ráno umyji vlasy tak, jak jsem zvyklá. Na suché a poškozené vlasy, vřele doporučuji.

A jaké kosmetické favority máte vy? 

Hezký den! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat