28. srpna 2015

Hity letošního podzimu

Zdroj: Freeimages


Jak jste mohli vidět v článku Miluju Itálii, miluju nákupy, přivezla jsem si zahraniční módní časopisy. A protože jsem byla minulý víkend bez dcery, mohla jsem se důkladně ponořit do jejich studie. Samozřejmě jsem studovala i v českých modních biblích. :) Vytipovala jsem šest hitů letošního podzimu, ve kterých letos rozhodně neuděláte chybu a při výběru oblečení a doplňků, tak budete mít jistější ruku. :)

Klobouk

Zdroj: Archiv firem

1. ESPRIT, 2. H&M, 3. H&M, 4. ZARA, 5. PROMOD, 6. MANGO




Wrap

Zdroj: Archiv firem

1. ASOS, 2. F&F, 3. ESPRIT, 4. LINDEX, 5. H&M, 6. MANGO



Culottes (kalhotová sukně)

Zdroj: Archiv firem
1. ZARA, 2. H&M, 3. F&F, 4. F&F, 5. MANGO, 6. MANGO




Batoh

Zdroj: Archiv firem

1. ZARA, 2. s.OLIVER, 3. MATT&NAT, 4. LYDC LONDON, 5. ALDO, 6. H&M



Třásně

Zdroj: Archiv firem

1. BERSHKA, 2. H&M, 3. ZARA, 4. F&F, 5. TOPSHOP, 6. ZARA


Já rozhodně půjdu do klobouku, protože jednak je to skvělý módní doplněk a jednak, když máte zrovna "Bad Hair Day", tak je klobouk nebo čepice záchrana. :) Taky jsem se zamilovala do Wrapů, zabalit se do nich jako do deky je paráda, a ještě při výběru můžete zabít dvě trendy mouchy jednou ranou, když koupíte Wrap s třásněmi. :)  Do čeho určitě nepůjdu jsou Culottes, kvůli svým neforemným lýtkům, ale pokud jste vysoké a štíhlé, tak to určitě zkuste. Vypadá to zajímavě a neobvykle. Jestli si dobře vzpomínám nosila se kalhotová sukně naposledy někdy začátkem 90. let.

Co říkáte na podzimní trendy? Už nějaký máte?

Krásný den vaše EllaSharlota

 










Žádné komentáře:

Okomentovat